خبرگزاری کار ایران

وکیلی در صحن مجلس مطرح کرد:

حقارتی که ایران به ترامپ تحمیل کرد او را وادار به خودکشی کرده است

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۲۷۶

نماینده مردم تهران تاکید کرد:اجازه دهیم سقف نظام در سقف انقلاب باقی بماند و انرژی نیروهای نظام صرف سازندگی کشور شود نه طرد و حذف و حصر یکدیگر.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محمدعلی وکیلی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در واکنش به اقدام اخیر آمریکا مبنی بر قرار دادن سپاه پاسداران در فهرست گروه‌های تروریستی گفت: دولتمردان آمریکا در یک اقدام خلاف بین‌المللی یکی از بازوان دفاعی و امنیتی ما را با اتهامات واهی مورد تحریم قرار دادند، البته این اقدام آمریکا علیه ایران بی سابقه نبوده است. دولت ترامپ در اقدامی مشابه ملت ایران را با تحریم‌های یک جانبه مواجه کرد.

نماینده مردم تهران ادامه داد: ترامپ حق دارد از ملت عصبانی باشد، او علی‌رغم هزینه‌ تریلیون دلاری در خاورمیانه امروز مجبور است شبانه در عراق حضور یابد. وقتی نمایش میلیونی در اربعین در عراق و حضور دولتمردان در عراق را می‌بیند عصبانی می‌شود. حتما باید عصبانی باشد امروز حس حقارتی که ایران به ترامپ و دولت آمریکا در آسیای غربی تحمیل کرده او را وادار به خودکشی و قانون‌ستیزی بین‌المللی کرده است.

وی تاکید کرد:‌ایران نمی‌گذارد تجزیه سوریه متناسب با نقشه شوم آمریکا اتفاق بیفتد و نمی‌گذارد نقشه آمریکا در عراق و خاورمیانه پیاده شود.امروز همه ما به رغم تفاوت سلیقه و نگاه سیاسی سخت‌کوش شدیم و همه از منظر منافع ملی تجویز شبیه به هم داریم، چه خوب است یک موضع یک دست در همه موضوعات داخلی تجلی یابد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: اگر ما امروز سخت‌کوش شدیم برای این است که سپاه را برآمده از بطن ملت و در امتداد منافع ملت می‌دانیم. برای این‌که سخت کوشان سپاه را در خدمت به مناطق سیل زده صادق می‌بینیم و حالا که به مساله منافع ملی می‌رسد همه یک صدا می‌شویم.

وی با اشاره به شعار امسال که رهبری آن را « رونق تولید» نامیدند بیان کرد: باید در موضوعات داخلی با وفاق ملی، سعه صدر و تمکین به خواست ملت و دولت برآمده از رای ملت صدای واحد داشته باشیم مردم انتظار دارند دولت را صادقانه در میدان خدمت حمایت کنیم و اگر جایی خیانت کسی یا مسئولی ثابت شود همه از او تبری بجوییم اما برای این‌که دشمن ناکام بماند و زمزمه انشقاق در داخل دشمن را خوشحال نکند اجازه دهیم سقف نظام در سقف انقلاب باقی بماند و انرژی نیروهای نظام صرف سازندگی کشور شود نه طرد و حذف و حصر یکدیگر.

این عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: اگر آمریکایی‌ها صدای واحد از حلقوم همه ایرانیان بشنوند حتما ناکام می‌مانند اجازه دهید در همه میدان‌هایی که میدان خدمت به ملت است صدای واحد شنیده شود و قوای مملکت در جایگاه قانون اساسی با منزلتی که در قانون دارند کارکرد خود را داشته باشد زیرا اگر مجلس شورای اسلامی، دولت یا قوه قضاییه تضعیف شود یکی از قوای جمهوری اسلامی ایران تضعیف شده است.

وی تاکید کرد: اجازه دهید ارکان نظام مورد تهدید نیروهای داخلی قرار نگیرد و همه حول سخن رهبری برای ساختن ایران، تعالی جمهوری اسلامی و عزت ملت یک صدا شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز