خبرگزاری کار ایران

رونمایی از جدیدترین روش معامله‌گری در دومین همایش ملی تریدرهای ایران

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۴۵۹

دومین همایش ملی تریدرهای ایران، ۱۲ اسفند 1401 با رویکردهایی چون معرفی استراتژی معاملاتی، معرفی جدیدترین روش ترید، تکنیک در ترید و روانشناسی ترید در مرکز همایش‌های رایزن برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این رویداد ضمن حضورحدود ۳۵۰نفر از تریدرهای کشور، چند تن از فعالان عرصه تریدراز آن سوی مرز نیز شرکت کردند.

در راستای این رویداد ملی، سامان کریمی شاد، مدرس و متخصص بازارهای مالی گفت: در این همایش به ترید کردن یا به اصطلاح معامله گری در بازارهای مالی پرداخته شد که یکی از روش های جذاب در عرصه معاملات مالی در بازارهای جهانی است و بواسطه آن افراد می توانند درآمدهای دلاری داشته باشند در واقع این امر شباهت زیادی به بورس کشور دارد البته چون از ابزار و امکانات بیشتری برخوردار است و از درآمدهای دلاری بهره می برد محبوبیت بیشتری دارد.

وی افزود: در این رویداد سعی کردیم تا با مطرح کردن جدیدترین روش معامله گری،که امکان انتقال آموزش آن وجود داشته باشد، به واسطه آن به همه کمک کنیم تا نگاه بهتر و کاملتری به بازار داشته باشند و ناگفته نماند که از آن جهت کلمه جدید را به این روش معامله اطلاق می کنیم که همیشه روش های معامله گری بروز می شوند و معامله گران در راستای آن تلاش می کنند تا این روش ها را بیاموزند تا در معاملات این بهبود را اعمال کنیم که از ضررهای کمتر و سودهای بیشتری برخوردار شویم.

کریمی شاد ادامه داد: یکی از نقاط قوت این رویداد استقبال بی نظیر افراد بود که مشتاقانه تا انتهای این همایش که رویدادی ملی است شرکت نمودند و به طور کل بازخورد خوبی ارائه شد. البته در این همایش به دو مبحث مهم دیگر نیز پرداخته شد که بحث روانشناسی معامله گری به جهت درک و تفهیم بیشتر از بازارهای معامله گری نسبت به موضوعات سود و زیان این بازار یکی از بخش های آن بود و مبحث سبک زندگی یک معامله گر نیز یکی دیگر از بخش های این دو مبحث بود که در آن نیز توصیه شد اگر چه از این روش می توان درآمد خوبی کسب کرد اما چون برای این موضوع نیاز است تا بیشتر به حالت نشسته کار را جلو ببریم و در این حالت امکان تحلیل بدن وجود دارد، می طلبد که تمهیداتی اساسی اتخاذ گردد تا بتوان بدون آسیب های جسمی به سود دهی بیشتری دست یافت.همچنین دسترسی به ارتقای کاری در عرصه معامله گری از دیگر موضوعاتی بود که در این بخش به آن پرداخته شد .

گفتنی است در این رویداد ملی از جدیدترین کتاب سامان کریمی شاد پیرامون ارائه بهترین روش معامله گری رونمایی شد که بواسطه مطالعه آن می توان به سودهای بسیار زیاد و زیان های کم در معامله گری ها دست یافت و از بازار پرسود و در عین حال پرخطر درآمد خوبی کسب نمود .همچنین ارائه راهکارهای بروز و کاربردی در زمینه معاملات مالی از دیگر بخش های این همایش ملی بود.

حجم ویدیو: ۶۶.۷۹M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۶:۲۹ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز