خبرگزاری کار ایران

اتمام پویش ختم سوره یس و استقبال گسترده از طرح آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۰۳۲۷

پویش ختم سوره یس که در ایام ماه مبارک رمضان اجرا شد، به سرانجام رسید و مراتب آزادسازی تعدادی از زندانیان جرایم غیرعمد به‌ویژه بانوان سرپرست خانوار با مشارکت همراه اول فراهم شد.

به گزارش ایلنا، پویش «ختم سوره یس» که با آغاز ماه مبارک رمضان و با هدف ترویج فرهنگ اسلامی و قرائت قرآن کریم کلید خورده و به دنبال «آزادی زندانیان جرایم غیرعمد به ویژه بانوان سرپرست خانوار بود، با استقبال هموطنان و روزه داران مواجه شد.

در این پویش مردمی که به همت اپراتور اول تلفن همراه طرح ریزی شد، مشترکان تلفن‌همراه می توانستند به صورت رایگان با شماره «۹۹۹۸» تماس گرفته و در ثواب ختم سوره «یس» سهیم شوند. 

همراه اول هم اعلام کرده بود که در راستای مسوولیت اجتماعی خود، متناسب با تعداد ختم سوره «یس» نسبت به اختصاص منابع مالی لازم برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد (بویژه بانوان سرپرست خانوار) اقدام می کند.

با توجه به اینکه در طول اجرای این پویش بیش از یک میلیون و ۱۷۰ هزار تماس با مدت زمان  ۳ میلیون و ۳۴۵ دقیقه شنیدن کلام وحی، به ثبت رسید، همراه اول در ازای این مشارکت عمومی، رقمی بیش از ۷ میلیارد ریال را از محل بودجه مسوولیت اجتماعی خود و از طریق «ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند» برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد اهداء می کند.

علاوه بر این، با توجه به اینکه همراه اول برای تشویق مشترکان تلفن همراه به مشارکت هر چه بیشتر در این پویش، وعده قرعه کشی کمک هزینه سفر به مشهد مقدس را داده بود، ۳۰ کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به ارزش هر نفر ۵۰ میلیون ریال نیز برای برندگان به قید قرعه تدارک دیده است که مراسم آن بزودی برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است پرسنل همراه اول طی دو مرحله و در آستانه نوروز سال های 1400 و 1401 اقدام به مشارکت حدود 3.5 میلیارد ریالی برای کمک به آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد کردند که معادل همان رقم را نیز همراه اول تقبل کرد و مجموعا تعدادی زندانی با پرداخت بیش از ۷ میلیارد ریال از طریق «ستاد دیه کشور» آزاد شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز