خبرگزاری کار ایران

به همت موقوفه شیخ الاسلامی صورت گرفت؛

توزیع 550 بسته کمک معیشتی به نیازمندان قزوینی

asdasd
کد خبر : ۹۶۲۷۴۳

متولی موقوفات مرحوم شیخ الاسلام از تهیه و توزیع ۵۵۰ بسته کمک معشیتی در بین نیازمندان قزوینی در قالب طرح شمیم حسینی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مسعود شیخ الاسلامی با اعلام این خبر افزود: موقوفه مرحوم شیخ الاسلام طبق سنوات گذشته در ایام عزادارای امام حسین(ع)  اقدام به تهیه بسته ارزاق شامل برنج، روغن، ماکارونی و حبوبات در بین نیازمندان کرد.

وی با اشاره به اقدامات این موقوفه از ابتدایی امسال تا پایان مرداد ماه با توجه شرایط کرونا اظهار کرد: توزیع حواله مواد پروتئینی طی دو ماه،  تهیه و توزیع ۱۸۰ بسته کمک معیشتی (سبد کالا) در ماه مبارک رمضان، پرداخت کمک هزینه درمانی به پنج نفر افراد نیازمند و کمک هزینه زندگی به ۵۱ نفر از افراد ثابت و تحت پوشش دفتر موقوفه پرداخت کرده است.

شیخ الاسلامی اضافه کرد: همچنین پرداختی بابت هزینه‌های عمرانی به دهیاری روستای شفیع آباد و تامین قسمتی از هزینه پل احداثی جهت عبور و مرور کشاورزان به اراضی مورد تصرفشان، تهیه و توزیع ۱۵۰ بسته کمک معیشتی(سبد کالا) به مناسبت عید غدیر بین نیازمندان و توزیع تعدادی کارت هدیه، کمک مالی جهت تهیه جهیزیه به ۴ نفر افراد نیازمند، پرداخت وجه  به ستاد دیه استان قزوین بابت کمک به آزادی زندانیان مالی غیرعمد کرده است .

وی تصریح کرد: همچنین در اجرای طرح شمیم حسینی توزیع   ۱۸۰ بسته سبد کالای معیشتی در بین نیازمندان، توزیع حدود۴۰ بسته سبد کالای معیشتی از طریق هیات امناء مسجد امام حسین روستای شفیع آباد و پرداخت حق الزحمه خادم و امام جماعت، مسجد شیخ الاسلام و سایر هزینه‌های مرتبط با اجراییات واقف از جمله اقدامات این موقوفه بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز