خبرگزاری کار ایران

طرح تبادل کتاب میان اعضاء کتابخانه ملی انجام شد

asdasd
کد خبر : ۹۹۷۳۳۷

طرح تبادل کتاب در راستای ارتقاء فرهنگ کتابخوانی در سال‌های مختلف اجرا شده‌است و این طرح در سال جاری و در هفته کتاب بین اعضاء و پرسنل سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در حال انجام است.

به گزارش ایلنا، اداره کل اطلاع‌رسانی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران طرح تبادل کتاب را از سال ۱۳۹۳ اجرایی کرده و این طرح امسال همزمان با آغاز هفته کتاب و کتابخوانی هر روز تا تاریخ ۲۹ آبان از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ در محوطه آب‌نمای کتابخانه ملی انجام می‌شود. 

رضا شهرابی، مدیرکل اطلاع‌رسانی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در توضیح این خبر گفت: به دلیل قرار گرفتن در روزهای کرونایی و برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی کتاب‌هایی که هر روز برای تبادل به غرفه واحد اطلاع‌رسانی ارائه می‌شود به مدت ۲۴ ساعت در قرنطینه نگهداری می‌شوند. 

وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه مجازی تازه‌های ایران‌شناسی و ارائه کتب تازه خریداری شده در این زمینه از دیگر برنامه‌های اداره کل اطلاع‌رسانی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در هفته کتاب و کتابخوانی است. 

شهرابی عنوان کرد: در سال جاری حدود ۱۰۰ عنوان کتاب تخصصی در حوزه ایران‌شناسی توسط سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران خریداری شده‌است که از این تعداد ۲۰ عنوان کتاب شاخص برای معرفی به اعضاء کتابخانه ملی ایران و علاقه مندان به نمایش گذاشته‌است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز