خبرگزاری کار ایران

دوتارنواز و مقام‌خوان قوچان بستری شد

asdasd
کد خبر : ۹۷۷۵۱۴

به گفته یکی از شاگردان استاد علی غلامرضایی آلماجوقی دوتارنواز، مقام‌دان و مقام‌خوان اهل قوچان، نیمی از بدن این هنرمند به دلیل سکته مغزی از کار افتاده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی غلامرضایی آلماجوقی‌ (دوتار نواز، مقام‌دان و مقام‌خوان) خطه شمال خراسان به دلیل سکته مغزی چند روزی در بیمارستان بستری بوده است.

مهدی اصلاح، شاگرد علی غلامرضایی آلمااجوقی‌، گفت: متاسفانه استاد غلامرضایی چند روزی در بیمارستان بستری بود و حال او را مرخص کرده‌اند و در منزل است.

اصلاح درباره وضعیت فعلی استاد غلامرضایی گفت: ایشان در حال حاضر به لحاظ جسمانی وضعیت خوبی ندارند و نیمی از بدنشان از کار افتاده است.

وی ادامه داد: البته استاد پیش‌تر نیز بیمار بود و حال مساعدی نداشت، اما حال سکته مغزی وضعیت بدتری را برای او رقم زده و اینکه بهبودی یابند یا خیر با خداست.

شاگرد استاد آلمااجوقی‌ درباره حمایت مسئولان استان خراسان رضوی از این هنرمند پیشکسوت طی روزهای گذشته گفت: رییس اداره ارشاد و رییس انجمن موسیقی به عیادت استاد آمده‌اند اما از کمک‌ها و حمایت‌های احتمالی صورت گرفته خبری ندارم.

علی غلامرضایی آلماجوقی‌زاده سال 1310 و ساکن روستای آلماجوق قوچان است، او از شاگردان حاج حسین یگانه بوده و در دوتارنوازی، آواز و روایت‌گری داستان‌ها، سبک و شیوه استادش را دنبال می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز