خبرگزاری کار ایران

«گلی روی داشبورد» تقدیم به «ناداستانی به نام زندگی»

asdasd
کد خبر : ۹۱۸۲۷۴

دو کتاب «گلی روی داشبورد» نوشته نسیم خلیلی و «ناداستانی به نام زندگی» نوشته فریبا خانی از سوی نشر خزه منتشر شد.

به گزارش ایلنا، «گلی روی داشبورد» شامل دو داستان است درباره‌ عشق، مبارزه و سیاست در روزگار معاصر؛ راوی این قصه‌ها نویسنده‌ای است دلداده‌ تاریخ اجتماعی و از این رو از دل روایت‌هایش می‌توان صدای مردم را شنید؛ مردمی که در نقش معدنچی، حزبی، کارگر، مادر و عاشق در این دو داستان حضور یافته‌اند.

«گلی روی داشبورد» چهاردهمین کتابی است که از نسیم خلیلی، نویسنده، پژوهشگر و استاد دانشگاه منتشر شده است.

«ناداستانی به نام زندگی» هم کتابی است در سه بخش. بخش اول، شامل داستان‌ها و داستانک‌های فریبا خانی است. بخش دوم، «‌داستان‌های واگن زنان» نام دارد و دربرگیرنده‌ مشاهدات نویسنده از فضای مترو است. «من و درختم افرا» عنوان بخش سوم کتاب است و شامل خاطرات و تجربیات نویسنده به عنوان یک مادر.

نویسنده‌ این کتاب، بیست و شش سال است که روزنامه‌نگاری می‌کند و در داستان‌ها و خاطرات  کتاب جدیدش هم می‌توان تمایل او به واقع‌‌گرایی و مستندنگاری را مشاهده کرد.

«گلی روی داشبورد» و «ناداستانی به نام زندگی» به ترتیب در  ۹۶ و ۱۱۲ صفحه و هر دو با بهای ۱۵ هزار تومان به بازار نشر راه یافته‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز