خبرگزاری کار ایران

گردشگران و مسافران در اماکن زیارتی ایلام پذیرش نمی‌شوند

asdasd
کد خبر : ۸۸۲۵۸۵

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان ایلام از پذیرش نشدن گردشگران و مسافران در اماکن زیارتی برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش ایلنا، عبدالمالک شنبه‌زاده (دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان ایلام) اظهار کرد: بر اساس مصوبات کمیته بحران اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، هر گونه پذیرش گردشگران و مسافران در امامزاده ها و زائرسراها توسط هیئت امنای این اماکن ممنوع است.

او افزود: از اداره کل اوقاف و مدیران بقاع متبرکه استان انتظار می‌رود برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از ورود گردشگران و مسافران نوروزی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان تا اطلاع‌ثانوی جلوگیری کند.

شنبه زاده گفت: با وجود هشدارهای کمیته بحران این اداره کل، متأسفانه در چند روز اخیر مشاهده شده که گردشگران و مسافران در بقاع متبرکه و زائرسراها اسکان داشته‌اند که لازم است اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در این خصوص همکاری های لازم را انجام دهد.» 

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام تصریح کرد: ضمن‌‌ ادای احترام‌ به خاندان ائمه اطهار، با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم انجام موارد و نکات احتیاطی برای پیشگیری و جلوگیری از گسترش این ویروس، گردشگران و مسافران در خصوص عدم ورود و اسکان در این اماکن همکاری لازم‌ را به عمل آورند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز