خبرگزاری کار ایران

در بسته خبری فرهنگی روز سه‌شنبه ایلنا می‌خوانید:

«ترامپ» ضدفرهنگ و هنر است/تاکید ایران و یونسکو بر اهمیت حفاظت از میراث فرهنگی خاورمیانه/تشریح شرایط بیمه نویسندگان، روزنامه‌نگاران و هنرمندان/ترانه علیرضا افتخاری برای سپهبد سلیمانی

asdasd
کد خبر : ۸۵۶۶۹۴

واکنش کاظم چلیپا و محمدباقر آقامیری و سفیر ایران در فرانسه به تهدید اماکن فرهنگی ایران توسط ترامپ، واکنش محمدباقر آقامیری، تاکید ایران و یونسکو بر اهمیت حفاظت از میراث فرهنگی خاورمیانه از جمله اخباری است که امروز در سرویس فرهنگی خبرگزاری ایلنا منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، واکنش کاظم چلیپا و محمدباقر آقامیری و سفیر ایران در فرانسه به تهدید اماکن فرهنگی ایران توسط ترامپ، واکنش محمدباقر آقامیری، تاکید ایران و یونسکو بر اهمیت حفاظت از میراث فرهنگی خاورمیانه، چاپ دوم "سقراط، عیسی، بودا؛ سه آموزگار زندگی" در بازار کتاب، سازمان تامین اجتماعی شرایط بیمه نویسندگان، روزنامه‌نگاران و هنرمندان را تشریح کرد، ترانه علیرضا افتخاری برای سپهبد سلیمانی از جمله اخباری است که امروز در سرویس فرهنگی خبرگزاری ایلنا منتشر شده است.

ترامپ برای پوشاندن ترور سردار سلیمانی، اماکن فرهنگی ایران را تهدید می‌کند

کاظم چلیپا معتقد است: میراث فرهنگی ما که در فهرست میراث جهانی ثبت شده است فقط متعلق به ما نیست بلکه از آن میراث جهانی است. ما می‌توانیم جهان فرهنگی را در مقابل تهدیدات ترامپ علم کنیم.

«ترامپ» ضد فرهنگ و هنر است

محمدباقرآقامیری می‌گوید: ترامپ غلط کرده است که ایران را تهدید می‌کند. او یک صهیونیست است. چه انتظاری می‌توان از او داشت. همه آنها ضد فرهنگ و ضد هنر هستند؛ آدم‌های سرمایه‌داری که می‌خواهند تمام دنیا را زیر سلطه خود دربیاورند.

تاکید ایران و یونسکو بر اهمیت حفاظت از میراث فرهنگی خاورمیانه

در پی تهدید رییس جمهوری آمریکا مبنی بر تخریب مراکز فرهنگی ایران، سفیر ایران در یونسکو و مدیرکل یونسکو در دیداری ضمن بررسی این موضوع و تبعات آن بر حفظ میراث فرهنگی خاورمیانه تاکید کردند.

تخریب آثار و اموال فرهنگی جنایت جنگی محسوب می‌شود

سفیر ایران در فرانسه در واکنش به تهدیدات ترامپ علیه مراکز فرهنگی - تاریخی ایران نوشت: همگان و دانایان می‌دانند که اینگونه رفتار در جهت تخریب آثار و اموال فرهنگی به عنوان میراث جامعه بشری، جنایت جنگی محسوب می‌شود.

چاپ دوم "سقراط، عیسی، بودا؛ سه آموزگار زندگی" در بازار کتاب

کتاب "سقراط، عیسی، بودا؛ سه آموزگار زندگی" نوشته "فردریک لونوآر" به چاپ دوم رسید.

شرایط بیمه نویسندگان، روزنامه‌نگاران و هنرمندان تشریح شد

سازمان تامین اجتماعی شرایط شرایط بیمه نویسندگان، روزنامه‌نگاران و هنرمندان را تشریح کرد.

«مرد میدان» با صدای علیرضا افتخاری و شعری از مولانا +صوت

علیرضا افتخاری طی چند روز گذشته با همکاری دفتر موسیقی صداوسیما اثری را خوانده و آن را به شهید سردار سلیمانی تقدیم کرده است. شعر این اثر سروده مولاناست و آهنگسازی آن به عهده محمدرضا چراغعلی بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز