خبرگزاری کار ایران

دعوت گروه تئاتر پوشه از خانواده شهدای دهه بیست مرزبانی ارس برای تماشای رگ

asdasd
کد خبر : ۸۱۷۲۶۴

ایوب آقاخانی که نمایش «رگ» با موضوع واقعه مهجور مانده جنگ جهانی دوم و سه شهید آذری مرزبانی ارس در شهریور ۱۳۲۰ را روی صحنه دارد، از خانواده و بازماندگان این سه سرباز برای تماشای نمایش خود دعوت کرد.

به گزارش ایلنا، نمایش "رگ" در خصوص ماجرای ایستادگی سه نفر از مرزبانان منطقه ارس در مقابل ارتش روس در ابتدای شهریور ۱۳۲۰ که در مجموعه تئاتر شهر روی صحنه است، بنا به دعوت کارگردان نمایش، میزبان بازماندگان نسل دوم و سوم این شهدای تاریخ کشور خواهد بود.

در خلاصه داستان نمایش آمده است: «رگ که بجنبد داستان عوض می‌شود؛ همیشه همین است و همین بوده. رگ که بجنبد حتی سه سرباز بی‌نام هم می‌توانند تاریخ بسازند؛ رگ که بجنبد عشق آغاز می‌شود، وطن معشوق می‌شود و ماشه چکانده می‌شود و... پرچم افراشته می‌ماند…»

برزو ارجمند، وحید آقاپور، عرفان ابراهیمی، الهه شه‌پرست، محسن بهرامی، بهناز بستان‌دوست و هلن بهرامی در "رگ" که هرشب (بجز شنبه ها) ساعت ۱۹/۳۰ در سالن چهارسو مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود، نقش آفرینی می‌کنند.

همچنین در جدیدترین نمایش آقاخانی طراح صحنه سینا ییلاق‌بیگی، طراح لباس ماهرخ سلیمانی‌پور، طراح چهره‌پردازی الهام صالحی، طراح گرافیک محمد صادق زرجویان، طراح نور رضا خضرایی، طراح صدا علی مست علی، آهنگساز محمد ملکی، مشاور رسانه‌ای هانیه خاکپور، مدیر تولید ساناز قراملکی و مجری طرح امین آذریان و محمد مهدی مومن‌زاده هستند.این نمایش در حال برگزاری اجراهای پایانی خود است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز