خبرگزاری کار ایران

مدیر آرشیو مرکز صبا منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۸۱۷۲۴۴

در مراسمی با حضور مدیرکل آرشیو رسانه ملی مدیر آرشیو مرکز پویانمایی صبا معرفی شد.

به گزارش ایلنا، حسین مهدیان (مدیرکل آرشیو سازمان صداوسیما) در مراسم معارفه مدیر آرشیو مرکز صبا گفت: واحد آرشیو در تمام رسانه‌ها، بخشی حساس و مهم است و در حقیقت حافظه و سابقه هر رسانه محسوب می‌شود و رسانه ملی با دارا بودن آرشیوی غنی امتیاز ویژه‌ای دارد.

وی ادامه داد: مرکز صبا از آرشیوی غنی در حوزه پویانمایی کشور برخوردار است که آن را از دیگر بخش‌ها متمایز کرده است.

مهدیان افزود: مرکز پویانمایی صبا با خلق شخصیت‌های انیمیشنی فراوان ظرفیت ثبت جهانی را دارد و این مهم فرصت خوبی برای مرکز صبا است.

مدیرکل آرشیو سازمان صدا و سیما تصریح کرد: حضور در فضای مجازی و فعالیت در بستر اینترنت فرصتی مغتنم برای گسترش فعالیت‌های آرشیو سازمان صدا و سیما می‌تواند باشد.

وی افزود: فعال شدن نرم افزار میراث جام‌جم نمونه موفقی از به اشتراک گذاشتن منابع غنی آرشیو شبکه‌ها و مراکز استان‌ها و خدمات دهی آرشیو رسانه ملی به بخش‌های مختلف و متقاضی سازمان است.

همچنین در این جلسه رییس مرکز پویانمایی صبا از حضور مدیرکل و مدیران آرشیو سازمان در این مرکز قدردانی کرد و گفت: در صنعت جهانی پویانمایی، برخورداری از یک آرشیو غنی و قوی برای هر واحد تولیدکننده انیمیشن یک ضرورت و الزام است که این ضرورت و تقویت مستمر آن در مرکز صبا بیشتر به چشم می‌آید.

محمد رحیم لیوانی افزود: نمودار تولید پویانمایی مرکز صبا روندی صعودی را نشان می‌دهد و پیش بینی می‌شود تا پایان امسال میزان آثار از ۲۰۰ ساعت عبور کند. چشم انداز تولیدات پویانمایی مرکز صبا در پایان سال ۱۴۰۱ گذشتن از مرز ۵۰۰ ساعت تولید انیمیشن است.

در پایان این جلسه، آقای محمدرضا عباس پور به عنوان مدیر جدید آرشیو مرکز پویانمایی صبا منصوب و معرفی شد و از زحمات آقایان حسین محمودی و یوسف بشارتی سرپرستان قبلی آرشیو مرکز قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز