خبرگزاری کار ایران

دیدار مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری غدیر و رییس شورای اقتصاد رسانه ملی

غلامرضا سلیمانی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری غدیر و مجید زین العابدین رییس شورای اقتصاد سازمان صدا و سیما و مدیر شبکه پنج سیما در خصوص راهکارهای همکاری های مشترک و همچنین توسعه مناسبات فرهنگی در حوزه اقتصاد به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری غدیر ؛ در این دیدار که در محل شبکه پنج سیما برگزار شد مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری غدیر اظهارداشت: شرکت سرمایه گذاری غدیر به عنوان بزرگترین هلدینگ چند رشته ای کشور با سیاست نقش آفرینی و مشارکت در برنامه های توسعه ای کشور و تاثیر گذار در بازار سرمایه،  با توانمندی سرمایه گذاری در بخش های مختلف و اثر گذار کشور فعال است.

وی با اشاره به مسئولیت اجتماعی غدیر در حوزه فرهنگی به فعالیت های زیر بنایی غدیر در حوزه های نفت، گاز و پتروشیمی، برق و انرژی، صنایع معدنی، سیمان و ساختمان، مالی و IT-ICT اشاره کرد که با بیش از  130 شرکت زیر مجموعه، به عنوان بزرگترین هلدینگ چند رشته ای فعال در بازار سرمایه در ایران محسوب می شود.

سلیمانی با تاکید بر اینکه امروزه ارتباطات مهمترین عامل توسعه محسوب میشود تصریح کرد، رسانه ملی پتانسیل بسیار زیاد و جایگاه ارزشمندی در جهت ایجاد فرهنگ صحیح اقتصادی در بین مردم دارد و میتواند با اتخاذ استراتژی مناسب به تحقق اقتصاد مقاومتی و همچنین پیگیری منویات و مطالبات مقام معظم رهبری در این حوزه بپردازد. در صورت تحقق این مهم میتوان سبک زندگی آمیخته با فرهنگ غرب را از جان مردم زدود و به گام های استوار تری در جهت تحکیم سبک زندگی ایرانی – اسلامی برداشت.

مدیرعامل غدیر در خصوص فعالیت های غدیر در زمان قبل و بعد از برجام، یاد آورشد: غدیر در دوران سخت قبل از برجام پروژه های متعددی را اجرایی کرده و صادرات محصولات شرکت های زیر مجموعه آن در خور توجه بوده است؛ که رسانه ملی میتواند با اطلاع رسانی این فعالیت های مهم در آن مقطع زمانی به افزایش روحیه خودباوری ملی در بین آحاد جامعه کمک نماید.

به گفته وی؛ در کنار 8 میلیون عضو صندوق بیمه اجتماعی به عنوان سهامدار حقوقی این مجموعه، 82 هزار سهامدار حقیقی در بازار  بورس اوراق  بهادار نیزغدیر را در اجرای پروژه های ملی خود در صنایع فوق الذکر در کشور یاری می رسانند؛ همه این سهامداران بعنوان سرمایه های گروه بزرگ غدیر بشمار میروند که می شود با برنامه ریزی مناسب و توزیع عادلانه اطلاعات اقتصادی که بخش عظیمی از آن از طریق رسانه ملی میسر است به شفافیت و تصمیم سازی هر چه سالم تر این عزیزان کمک نمود.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری غدیر که پیشرفت در زمینه اقتصاد کشور را مستلزم فرهنگ سازی میدانست، نقش رسانه ملی را در اطلاع رسانی موثر پیشرو مورد تاکید قرار داد.

همچنین رییس شورای اقتصاد سازمان صدا و سیما و مدیر شبکه پنج سیما نیز ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نشست با طلایه داران اقتصاد مقاومتی در کشور عنوان کرد: تطابق ماموریت های ذاتی شبکه پنج سیما در فرهنگ سازی و اطلاع رسانی موثر از برنامه های اقتصادی کشور با ماموریت های گروه بزرک غدیر،  فرصتی مناسب را فراهم آورد تا تلاش شود با هم اندیشی و همکاری با بزرگترین هلدینگ چند رشته ای و پیشرو در تحقق اقتصاد مقاومتی نسبت به تولیدات مشترک رسانه ای و فرهنگی در رسانه ملی و غدیر اقدام شود.

زین العابدین با استقبال از حضور مدیران غدیر در برنامه های بنیادی، تبیینی و تحلیلی شبکه پنج سیما و سایر شبکه های رادیویی و تلویزیونی گفت، اطلاع رسانی از فعالیت ها و اقدامات گروه غدیر در عرصه تحقق اقتصاد مقاومتی ضروریست تا بدین سبب آحاد مردم به واسطه حضور مدیران و کارشناسان گروه غدیر در حوزه های مختلف بعنوان هلدینگ چند رشته ای فعال در بورس با صنایع بورسی فعال در بازار سرمایه ایران آشنا شوند.

در پایان این نشست مقرر گردید زمینه های همکاری های مشترک مورد بحث در جلسه توسط تیم کارشناسی طرفین در چارچوب تفاهم نامه ای تحریر و به امضای طرفین برسد.

کد خبر : ۴۲۰۶۳۴