خبرگزاری کار ایران

در مراسم سالانه‌ اهدای جوایز موزیک ویدئو «ام تی وی»؛

تیلور سوئیفت، آریانا گرانده و بیلی ایلیش در صدر

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۷۴۷

تیلور سوئیفت، آریانا گرانده و بیلی ایلیش سه هنرمند عرصه موسیقی هستند که در مراسم سالانه اهدای جوایز نماهنگ «ام تی وی» از دیگر رقبا پیشی گرفتند.

به گزارش ایلنا، مراسم سالانه‌ اهدای جوایز نماهنگ شبکه «ام تی وی» با حضور خوانندگان و گروه‌های مطرح در ایالت نیوجرسی برگزار شد و تیلور سوئیفت، آریانا گرانده و بیلی ایلیش با گرفتن سه جایزه از دیگر هنرمندان پیشی گرفتند.

تیلور سوئیفت، جایزه بهترین ویدئوی سال برای تک آهنگ «باید آرام شوی» را از جان تراولتا (بازیگر سینما) و کویین لطیفه (خواننده رپ) دریافت کرد.

لازم به ذکر است در این مراسم، جایزه‌ بهترین هنرمند جدید سال به آریانا گرانده و بیلی الیش رسید. گفتنی است آریانا گرانده به واسطه اجرای پاریس در مراسم سالانه نماهنگ «ام تی وی» حضور پیدا کرده بود.

کاردی‌بی نیز عنوان بهترین موزیک ویدئو هیپ هاپ را کسب کرد. برادران جوناس نیز به‌عنوان بهترین موزیک ویدیوی پاپ برای اولین بار در این مراسم برنده‌ جایزه شدند.

در مراسم مذکور، جایزه ویدئوی پیشگام مایکل جکسون که در واقع به عنوان جایزه یک عمر دستاورد شناخته می‌شود از آن میسی الیوت شد و این هنرمند تعدادی از ترانه‌های خاطره‌انگیزش را روی صحنه اجرا کرد.

رزالیا (ستاره پاپ- فلامنکو اسپانیایی) نیز همراه با جی بالوین، برنده جایزه بهترین موزیک ویدئوی لاتین شدند.

مراسم اهدای جوایز نماهنگ «ام تی وی» یکی از مراسم اهدای جوایز است که متعلق به شبکه «ام‌تی‌وی» است. در این مراسم، بهترین‌های موزیک ویدئوها معرفی می‌شوند. اولین مراسم اهدای جوایز در انتهای تابستان سال ۱۹۸۴ و دو سال بعد از تأسیس شبکه «ام‌تی‌وی» برگزار شد. این جایزه به نوعی جایگزین مراسم اهدای جوایز «گرمی» در رده ویدئو است. مراسم اهدای جوایز موزیک ویدئوی ام‌تی‌وی اغلب به اسم مراسم اسکار برای جوانان شناخته می‌شود. این مراسم در سال ۲۰۰۶ به مراسمی پرطرفدار تبدیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز