خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی ایران:

مونسان گزینه شایسته‌ای برای وزارت است

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۵۱۰

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی ایران با اشاره به کارنامه موفق علی اصغر مونسان در حوزه گردشگری گفت: طی دو سال گذشته صنعت گردشگری از رشد و توسعه خوبی برخوردار بوده و مونسان گزینه شایسته‌ای برای وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است.

به گزارش ایلنا، علی اکبر عبدالملکی (رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی ایران)گفت: خوشبختانه در دو سال اخیر روند ورود گردشگر به کشورمان و  توسعه صنعت گردشگری از رشد مناسبی برخوردار بوده و با برنامه ریزی و حمایت از فعالان این بخش می توانیم امیدوار باشیم طی سالهای آینده از اقتصاد تک محصولی رهایی یابیم.

وی صنعت گردشگری را جزء صنایع پیشرو و دارای ارزش افزوده بالا عنوان کرد و افزود: بسیاری از کشورهای پیشرفته و درحال توسعه با سرمایه گذاری در حوزه گردشگری ضمن ارزآوری، فرصت های شغلی زیادی را در کشورهای خود ایجاد کرده‌اند.

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی ایران، برنامه ریزی جهت ارائه تسهیلات بانکی، ساخت هتل ها و اماکن اقامتی، تبلیغات مناسب در حوزه بین‌الملل، توجه بیشتر به گردشگری مذهبی، سلامت و درمان را از جمله خواسته های فعالان گردشگری از وزیر پیشنهادی عنوان کرد و تاکید کرد: ایران  جایگاه ممتازی در زمینه جاذبه‌های طبیعی و تاریخی دارد و صنعت گردشگری نیز از ظرفیت بسیار بالایی در جهت رشد و توسعه کشورمان برخوردار است.

عبدالملکی در پایان گفت: با توجه به اینکه  زمان زیادی به پایان عمر دولت دوازدهم باقی نمانده و آقای مونسان تجربه مدیریت بر سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را دارند، ایشان انتخاب درستی برای تصدی این وزارتخانه است و امیدواریم با حضور وی شاهد اتفاقات خوبی در این وزارتخانه باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز