خبرگزاری کار ایران

جشنواره موسیقی جوان فردا تمام می‌شود/ وزیر ارشاد در مراسم اختتامیه

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۴۸۲

اختتامیه سیزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان، با حضور سیدعباس صالحی ـ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ـ سه شنبه (پنجم شهریور ماه) با معرفی برگزیدگان این جشنواره در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

این مراسم از ساعت ۱۸ روز سه شنبه آغاز خواهد شد که در جریان آن نفرات برتر بخش موسیقی نواحی، موسیقی دستگاهی و موسیقی کلاسیک این دوره از جشنواره، در سه رده سنی«الف» (۱۵ تا ۱۸ سال، متولدین سال‌های ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۳)، «ب» (۱۹ تا ۲۳ سال، متولدین سال‌های ۱۳۷۵ تا ۱۳۷۹) و «ج» (۲۴ تا ۲۹ سال، متولدین سال‌های ۱۳۶۹ تا ۱۳۷۴) معرفی خواهند شد.

بر اساس این گزارش، قرار است در این مراسم سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسوولان فرهنگی و هنری، اعضای هیأت داوران سیزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان، هنرمندان و اصحاب رسانه حضور داشته باشند.

سیزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان با دبیری هومان اسعدی و با مشارکت اساتید موسیقی کشور توسط انجمن موسیقی ایران، با حمایت معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دفتر موسیقی و با همکاری بنیاد رودکی از تاریخ ۵ مرداد ماه تا ۵ شهریور ماه سال جاری در حال برگزاری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز