خبرگزاری کار ایران

نمایش رایگان«ماجرای نیم روز2- رد خون» و «یادم تو را فراموش» در جشنواره فیلم شهر

asdasd
کد خبر : ۷۸۷۳۳۶

فیلم «ماجرای نیم روز2- رد خون» به کارگردانی محمدحسین مهدویان و«یادم تو را فراموش» به کارگردانی علی عطشانی در نخستین روز هفتمین جشنواره بین المللی فیلم شهر به نمایش درمی آیند.

به گزارش ایلنا، فیلم «ماجرای نیم روز2- رد خون»، آخرین ساخته محمدحسین مهدویان و فیلم «یادم تو را فراموش» به کارگردانی علی عطشانی امروز 27 تیر ماه در پردیس سینما گالری ملت به نمایش در می آیند.

هادی حجازی فر، جواد عزتی، بهنوش طباطبایی و محسن کیایی از بازیگران فیلم «ماجرای نیم روز2- رد خون» هستند. در خلاصه داستان فیلم«ماجرای نیمروز2 – رد خون» آمده است که؛ «_خونه افشین رو گشتن. خونه خواهر منو. به شون نگفتی من کی ام؟ نگفتی چه کارایی از دست رفیق ات بر می آد؟

_بوی سیگار می دی.

_اینم گزارش کن...»

حسین یاری، میترا حجار، مازیار فلاحی و ماه چهره خلیلی از بازیگران فیلم«یادم تو را فراموش»  هستند. در خلاصه داستان فیلم «یادم تو را فراموش» آمده است که؛ «دامون مربی بر کنار شده یکی از باشگاه های پرطرفدار، با دختری که سال ها پیش با او ارتباط داشته رو به رو می شود.»

فیلم «ماجرای نیم روز2- رد خون» راس ساعت 20 و 30 دقیقه و  فیلم «یادم تو را فراموش» راس ساعت 24 و 15 دقیقه در سالن شماره سه پردیس سینما گالری ملت برای علاقه مندان به شکل رایگان نمایش داده می شود.

هفتیمن جشنواره بین المللی فیلم شهر با دبیری هاشم میرزاخانی از 26 تا 31 تیر ماه در پردیس سینماگالری ملت در حال برگزاری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز