خبرگزاری کار ایران

بررسی سیاست دوگانه آمریکا در قبال کره شمالی و ایران در «ما مردم» پرس‌تی‌وی

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۹۲۵

برنامه این هفته «ما مردم» ضمن بررسی سیاست‌های دوگانه آمریکا در قبال کره شمالی و ایران، مروری بر سیاست‌های مهاجرتی ترامپ در قبال پناه‌جویان مکزیکی خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، این برنامه با اشاره به روابط دوستانه اخیر میان آمریکا و کره شمالی و از سوی دیگر اعمال تحریم‌های شدید از سوی آمریکا علیه ایران به بحث پیرامون دیدار اخیرا ترامپ و رهبر کره شمالی در خاک کره شمالی و اهداف ترامپ از این سفر می‌پردازد.

این برنامه همچنین ضمن واکاوی ارتباط میان دیدار ترامپ با کیم جونگ اون با انتخابات ریاست جمهوری سال آینده میلادی، سیاست‌های ترامپ در قبال کشورهای ایران، کره شمالی و ونزوئلا را مورد نقد و تبادل نظر قرار داده و میزان اثرگذاری سیاست فشار حداکثری بر ایران و تاثیر آن بر بی‌اعتمادی کره شمالی علیه ایران را بررسی خواهد کرد.

«ما مردم» در ادامه به گفت‌و‌گو پیرامون سیاست‌های مهاجرتی ترامپ در قبال پناه‌جویان مکزیکی می‌پردازد و در این راستا اقدامات ضد حقوق بشری دونالد ترامپ در قبال پناه‌جویان، اظهارات ترامپ مبنی بر مقصر بودن دموکرات‌ها و باراک اوباما در به وجود آمدن چنین وضعیتی در مرزهای این کشور با مکزیک، دلایل سکوت و عدم مسئولیت‌پذیری دولت آمریکا در قبال پناه‌جویان به ویژه کودکان، وضعیت پناه‌جویان در کمپ‌ها و تاثیر سیاست‌های مهاجرتی ترامپ بر نتیجه انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد.

«ما مردم» به تهیه‌کنندگی عاطفه‌سادات دربندی شنبه ۱۵ تیر ساعت ۲۱ به وقت تهران به مدت ۲۵ دقیقه از شبکه پرس‌تی‌وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه دوشنبه ساعت ۰۰:۰۵ بامداد، ۸ و ۱۹ و سه شنبه ساعت ۴ صبح روی آنتن خواهد رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز