خبرگزاری کار ایران

امکان حضور نمایش‌های صحنه‌ای اجرا شده در جشنواره تئاتر «آرخه»

asdasd
کد خبر : ۷۷۳۹۷۱

نمایش‌های صحنه‌ای اجرا شده در تهران و شهرستان‌ها که پیش از این اجرای عمومی داشته‌اند، امکان حضور در نخستین جشنوارۀ ملی آرخه؛ انسانم آرزوست را خواهند داشت.

به گزارش ایلنا، بنابر درخواست هنرمندان تئاتر از سراسر کشور مبنی بر اینکه نمایش‌های صحنه‌ای مرتبط با موضوعات نخستین جشنوارۀ ملی آرخه؛ انسانم آزوست امکان حضور در این دوره را داشته باشند، پس از بررسی‌های به عمل آمده، چنین تصمیمی اتخاذ شد.

بنابر تصمیم رضا آشفته، دبیر نخستین جشنوارۀ ملی آرخه؛ انسانم آرزوست، نمایش‌هایی که تاکنون در سال‌جاری و سال‌های گذشته اجرای عمومی داشته‌اند می‌توانند با رعایت موازین جشنواره سراسری تئاتر آرخه، فیلم نمایش خود را تا ۱ تیر ۹۸ به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

متقاضیان حضور در جشنواره ملی آرخه؛ انسانم آرزوست، باید تا یکم تیرماه سه نسخه دی.وی.دی از تولیدات نمایشی‌شان را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

راه‌های ارتباطی با دبیرخانه جشنواره: ۰۲۱۸۸۹۹۳۵۵۳ و ۰۲۱۸۸۹۹۳۵۵۲ و شماره تماس ۰۹۱۲۳۸۸۴۶۳۴برای پاسخگویی به صورت آنلاین از طریق واتسپ و تماس بصورت ۲۴ ساعته پاسخگوی شرکت‌کنندگان خواهد بود.

نخستین جشنواره سراسری تئاتر «آرخه»، با شعار «انسانم آرزوست» در بخش خصوصی با برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری‌های تئاترون آرخه، با همکاری موسسه فرهنگی _ هنری چند منظوره خوش‌نگار و با دبیری رضا آشفته منتقد از تاریخ ۲۰ تا ۳۰ مرداد ۹۸درتهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز