خبرگزاری کار ایران

بازگشت نسرین نصرتی به تئاتر/ تغییر در تاریخ اجرای نمایش «وانهاده»/ معرفی یک مدیر جدید در تئاتر مستقل

asdasd
کد خبر : ۷۷۳۹۴۱

بازگشت نسرین نصرتی به تئاتر با نمایش «پدر | مادر»، تغییر در تاریخ اجرای نمایش «وانهاده» به کارگردانی امین بهروزی و معرفی مدیر روابط عمومی تئاتر مستقل تهران سه خبر از تازه‌های تئاتر است.

به گزارش ایلنا، بازگشت نسرین نصرتی به تئاتر با نمایش «پدر | مادر»، تغییر در تاریخ اجرای نمایش «وانهاده» به کارگردانی امین بهروزی و معرفی مدیر روابط عمومی تئاتر مستقل تهران سه خبر از تازه‌های تئاتر است.

«نسرین نصرتی» بازیگر نقش فهیمه در مجموعه تلوزیونی پایتخت پس از شش سال دوری از تئاتر، با نمایش «پدر | مادر» روی صحنه می‌آید.

«نسرین نصرتی» بازیگر تئاتر، سینما و تلوزیون، پس از سال‌ها دوری از تئاتر، به صحنۀ اجرا بازگشت. او بازی در آثاری از قبیل: «مأموریت غیر ممکن»، «محمد رسول‌الله»، «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد»، «شهر زیبا» و «در آغاز یک روز» در سینما، «سی‌امین روز»، «تا ثریا»، «رو به آسمان» و مجموعۀ سریال «پایتخت» در تلوزیون، «قهوۀ تلخ»، «تنها راه ممکن»، «کاکتوس»، «خانۀ پدری»، «دو دلقک و نصفی» و «خداحافظی نکن» در تئاتر را در کارنامه دارد. «نسرین نصرتی» آخرین اجرای تئاتر خود را در جشنوارۀ مقاومت در سالن چهارسوی تئاتر شهر سپری کرد. حال، پس از شش سال فاصله از فضای تئاتر ایران، با نمایش «پدر | مادر» به کارگردانی رضا احمدی در تئاتر مستقل تهران به نقش‌آفرینی می‌پردازد. مسعود کرامتی، مهدی پاکدل، آرش تبریزی، سارا امیدوار و ندا اسدی نیز از دیگر بازیگرانِ این نمایش هستند.

«پدر | مادر» دوگانه‌ای به نویسندگی فلوریان زلر است که گروه اجرایی، یک شب، «پدر» را در هفتادوپنج دقیقه و شب بعدی، «مادر» را در هشتاد دقیقه به اجرا خواهد بُرد. این روند، تجربۀ جدیدی است که از بیست‌ونُهم خردادماه تا پایان تیرماه ۱۳۹۸ ادامه خواهد داشت. به عبارتی، اجرای «پدر» یا «مادر» به صورت جداگانه، هر یک شب در میان، در معرض دید تماشاگران قرار خواهند گرفت. مترجمان نمایشنامۀ «پدر»، حمیدرضا امان پورقرائی و مریم حیدری و همچنین مترجم نمایشنامۀ «مادر»، تینوش نظم‌جو هستند.

دیگر عوامل این اثر عبارت‌اند از: دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: کامران اقتداری؛ طراح صحنه: میثم نویریان؛ طراح لباس: مژگان عیوضی؛ طراح نور: رضا خضرایی؛ منشی صحنه: الهه غلام‌زاده؛ دستیار صحنه: مهسا اسماعیل‌زاده طراح گریم: سارا بلبلی، مجری گریم: فرناز افشار، طراح پوستر و بروشور: سینا افشار؛ طراح مولتی‌مدیا: کیومرث صمدی طاری؛ طراح صدا: عرفان خاتونی‌مقدم و روابط عمومی: ندا کاوندی و مهران عشریه.

پیش‌فروش بلیت این نمایش، از چهارشنبه بیست‌ودوم خردادماه در سایت تیوال آغاز شده است. «پدر | مادر» از بیست‌ونُهم خردادماه تا سی‌ویکم تیرماه ۱۳۹۸، هرروز ساعت ۲۱:۳۰ در تئاتر مستقل تهران به نشانیِ ضلع شرقیِ چهارراه ولیعصر (تئاتر شهر)، خیابان رازی، نبش کوچۀ زند وکیل، پلاک ۵۰ روی صحنه خواهد رفت.

تغییر در تاریخ اجرای نمایش «وانهاده»

نمایش «وانهاده» به نویسندگی و کارگردانی امین بهروزی با بازی سوگل خلیق و نازنین احمدی که مقرر بود اواخر خرداد ماه روی صحنه برود، از یکشنبه دوم تیرماه در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر اجرای خود را آغاز می‌کند.

«وانهاده» پیش از این با همکاری کمپانی تئاتر «گلوب» گرجستان و با حضور نازنین احمدی و یک بازیگر گرجستانی تولید و به صحنه رفته است.

امین بهروزی سال گذشته نمایش «روزهای بی‌باران» را در تئاتر شهرزاد روی صحنه برد که با استقبال تماشاگران مواجه شد و بیش از ۱۰۰ اجرای عموم در ایران و خارج از کشور داشت.

بهروزی تاکنون نمایش‌هایی چون “گستره سکوت”، “غروب بارانی بیست و پنج خرداد هفتاد و شش”، “شوفاژنشین‌ها” و … را روی صحنه برده است.

نمایش «وانهاده» از یکشنبه دوم تیرماه در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود و علاقمندان جهت تهیه بلیت‌های این نمایش می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.

معرفی یک مدیر جدید در تئاتر مستقل

به پیشنهاد مصطفا کوشکی مدیر تئاتر مستقل تهران، بابک احمدی به جمع همکاران این مجموعه فرهنگی- هنری اضافه شد.

ارتقای سطح ارتباطات مجموعه با رسانه‌ها‌ و همچنین گسترش روابط با انجمن‌ها و مراکز فرهنگی از جمله ماموریت‌های تعریف شده تئاتر مستقل تهران در آستانه آغاز چهارمین سال فعالیت است که از این پس توسط مدیر روابط عمومی این مجموعه پی‌گیری خواهد شد. بابک احمدی دانش آموخته رشته علوم ارتباطات اجتماعی با گرایش روزنامه‌‌نگاری است و سابقه همکاری بعنوان خبرنگار حوزه هنرهای نمایشی با خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها را در کارنامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز