خبرگزاری کار ایران

آمار فروش تماشاخانه‌های اداره‌کل هنرهای نمایشی تا سوم خرداد

asdasd
کد خبر : ۷۶۸۳۳۹

آمار تفکیکی اطلاعات فروش و تعداد تماشاگر تماشاخانه‌های اداره‌کل هنرهای نمایشی تا روز جمعه سوم خرداد مشخص شد.

به گزارش ایلنا، آمار فروش مجموعه تئاتر شهر و تالار هنر تا روز جمعه سوم خرداد مشخص شد. تماشاخانه سنگلج نیز آمار فروش دو نمایش خود را که آخرین اجرای‌شان را سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت پشت سر گذاشتند، ارائه داد.  

بر این اساس مجموعه تئاتر شهر آمار تفکیکی اطلاعات فروش و تعداد تماشاگر چهار نمایش خود را به شرح زیر اعلام کرد:

نمایش «کمیته نان» به نویسندگی و کارگردانی لیلی عاج اجرای خود را از دوشنبه ۲۳ اردیبهشت در سالن قشقایی با ظرفیت ۹۶ نفر آغاز کرد. این نمایش در طول ۱۰ اجرا تا جمعه سوم خرداد پذیرای ۶۰۸ نفر شد. این ۶۰۸ نفر با ۲۳۰ بلیت تمام‌بها، ۴۲ بلیت نیم‌بها، ۱۶۹ بلیت تخفیف‌دار و ۱۶۷ بلیت مهمان به تماشای «کمیته نان» نشستند. به این ترتیب این اثر با بهای بلیت ۳۰۰ هزار ریال در گیشه به رقم ۱۱۵ میلیون و ۸۶۰ هزار ریال دست پیدا کرد.

نمایش «مده‌آ» به نویسندگی مسعود سمیعی و طراحی و کارگردانی علی‌اصغر راسخ‌راد اجرای خود را از جمعه ۲۰ اردیبهشت در سالن قشقایی با ظرفیت ۹۶ نفر آغاز کرد. این نمایش در طول ۱۱ اجرا، میزبان ۳۲۹ نفر شد. از این ۳۲۹ نفر، ۷۳ نفر با بلیت تمام‌بها، ۱۱ نفر با بلیت نیم‌بها، ۴ نفر با بلیت تخفیف‌دار و ۲۴۱ نفر با بلیت مهمان به تماشای این اثر نشستند. به این ترتیب «مده‌آ» با قیمت بلیت ۳۰۰ هزار ریال، در گیشه به رقم ۲۴ میلیون و ۵۱۰ هزار ریال دست پیدا کرد.

نمایش «چیزهای سرد» به نویسندگی و کارگردانی رامین اکبری اجرای خود را از سه‌شنبه ۲۴ اردیبهشت در سالن سایه با ظرفیت ۷۲ نفر شروع کرد. این نمایش در طول ۹ اجرا میزبان ۲۹۲ نفر شد. این ۲۹۲ نفر با ۱۱۴ بلیت تمام‌بها، ۱۱ بلیت نیم‌بها، ۲۵ بلیت تخفیف‌دار و ۱۴۲ بلیت مهمان به تماشای این اثر نشستند. به این ترتیب «چیزهای سرد» با بهای بلیت ۳۰۰ هزار ریال در گیشه به رقم ۴۱ میلیون و ۸۵۰ هزار ریال دست پیدا کرد.

نمایش «لانه خرگوش» به نویسندگی دیوید لیندزی ابر با دراماتورژی و کارگردانی مهدی صباغی از پنجشنبه ۱۹ اردیبهشت در سالن سایه با ظرفیت ۷۲ نفر روی صحنه رفت. این نمایش در طول ۱۲ اجرا، میزبان ۴۷۶ نفر شد. این ۴۷۶ نفر با ۱۶۲ بلیت تمام‌بها، ۱۴ بلیت نیم‌بها، ۶۳ بلیت تخفیف‌دار و ۲۳۷ بلیت مهمان به تماشای این اثر نشستند. به این ترتیب «لانه خرگوش» با بهای بلیت ۳۰۰ هزار ریال، در گیشه به رقم ۶۵ میلیون و ۸۲۰ هزار ریال دست پیدا کرد.

تماشاخانه سنگلج نیز آمار تفکیکی اطلاعات فروش و تعداد تماشاگر دو نمایش «بیله دیگ بیله چغندر» و «راز نقل آخر» را که آخرین اجرای‌شان را سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت پشت سر گذاشتند این گونه اعلام کرد:

نمایش «بیله دیگ بیله چغندر» به نویسندگی داود فتحعلی‌بیگی و کارگردانی منیژه داوری از پنجشنبه ۵ اردیبهشت در تماشاخانه سنگلج با ظرفیت ۲۳۵ نفر روی صحنه رفت. این نمایش در طول ۲۲ اجرا، میزبان ۱۷۰۸ نفر شد. این ۱۷۰۸ نفر در غیاب بلیت تخفیف‌دار، با ۹۳ بلیت تمام‌بها، ۱۵۱ بلیت نیم‌بها و ۱۴۶۴ بلیت مهمان به تماشای این اثر نشستند. به این ترتیب «بیله دیگ بیله چغندر» با بهای بلیت ۳۰۰ هزار ریال در گیشه به رقم ۵۰ میلیون و ۸۵۰ هزار ریال دست پیدا کرد. 

نمایش «راز نقل آخر» به نویسندگی و کارگردانی حسین تفنگدار از دوشنبه ۹ اردیبهشت در تماشاخانه سنگلج روی صحنه رفت. این اثر طی ۱۹ اجرا میزبان ۱۲۷۸ نفر شد. از این ۱۲۷۸ نفر، در غیاب بلیت تخفیف‌دار، ۱۸۱ نفر با بلیت تمام‌بها، ۸۹ نفر با بلیت نیم‌بها و ۱۰۰۸ نفر با بلیت مهمان به تماشای این اثر نشستند. به این ترتیب «راز نقل آخر» با بهای بلیت ۳۰۰ هزار ریال، در گیشه به رقم ۶۷ میلیون و ۶۵۰ هزار ریال دست پیدا کرد.

تالار هنر نیز آمار دو نمایش «جادوگر درخت انجیر هندی» و «غول بابا» را تا جمعه سوم خرداد به شرح زیر ارائه داد: 

نمایش «جادوگر درخت انجیر هندی» به نویسندگی و کارگردانی احسان مجیدی که از یکشنبه اول اردیبهشت در تالار هنر با ظرفیت ۲۴۰ نفر روی صحنه رفت تا جمعه سوم خرداد، طی ۲۹ اجرا میزبان ۱۱۱۷ تماشاگر شد. از این ۱۱۱۷ تماشاگر، ۴۵۵ نفر با بلیت تمام‌بها، ۴۱۷ نفر با بلیت نیم‌بها، ۲۲ نفر با بلیت تخفیف‌دار و ۲۲۳ نفر با بلیت مهمان به تماشای این اثر نشستند. به این ترتیب «جادوگر درخت انجیر هندی» با بهای بلیت ۲۰۰ هزار ریال در گیشه به رقم ۱۳۶ میلیون ریال دست پیدا کرد.

نمایش «غول بابا» به نویسندگی مهدی سیم‌ریز و کارگردانی محبوبه پاداش و مهدی سیم‌ریز از یکشنبه ۱۵ اردیبهشت در تالار هنر با ظرفیت ۲۴۰ نفر روی صحنه رفت. این نمایش طی ۱۷ اجرا، میزبان ۹۹۰ تماشاگر شد. از این ۹۹۰ نفر، ۳۸۳ نفر با بلیت تمام‌بها، ۴۷۹ نفر با بلیت نیم‌بها، ۳۰ نفر با بلیت تخفیف‌دار و ۹۸ نفر با بلیت مهمان به تماشای این اثر نشستند. به این ترتیب «غول بابا» با قیمت بلیت ۲۰۰ هزار ریال، در گیشه به رقم ۱۲۸ میلیون و ۷۸۰  هزار ریال دست پیدا کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز