خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه خبر داد

آغاز به کار تاکسی هوایی در ۲ مسیر تا پایان سال

asdasd
کد خبر : ۷۶۷۹۹۹

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی از راه‌اندازی تاکسی هوایی حداقل در دو مسیر تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، شهرام آدم‌نژاد (معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی) در آئین امضای تفاهم‌نامه در حوزه هوانوردی عمومی که ظهر امروز (سه‌شنبه) با حضور رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و دبیر ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل و نقل پیشرفته در محل سازمان هواپیمایی کشوری برگزار شد، گفت: ضرورت داشت که در رابطه با طراحی، توسعه و آموزش تاکسی هوایی پیش از این ورود می‌کردیم اما تا کنون کار چندانی انجام نداده‌ایم.

وی با بیان اینکه کشور ما دارای قدمت دیرینه در صنعت هوانوردی در منطقه است، گفت: امکان توسعه در حوزه هوانوردی عمومی وجود دارد و می‌توان با رفع کاستی‌ها به مسائل مهم این حوزه توجه کرد.

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی افزود: ایجاد ساختار مقررات ویژه هوانوردی عمومی از مسائل مورد توجه ما در تفاهم‌نامه مربوطه است و واگذاری کارهای اجرایی، ایجاد ساز و کار مقررات عملیات جهت راه‌اندازی شبکه تاکسی هوایی و کاهش هزینه‌های ناوبری و فرودگاهی هوانوردی عمومی از جمله مسائلی است که در این تفاهم‌نامه مد نظر قرار گرفته است.

آدم نژاد با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت مراکز آموزش فنون کشور و ارتفاع سطح فناوری‌های هوانوردی از دیگر محورهای این تفاهم‌نامه است خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته قصد داریم تا پایان سال جاری حداقل در دو مسیر تاکسی هوایی راه‌اندازی کنیم و اینگونه از ظرفیت‌های هوانوردی عمومی خود بهره‌مند شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز