خبرگزاری کار ایران

آدم‌نژاد:

بازگشایی مسیر موقت به پلدختر جهت تردد خودروهای امدادی/ آغاز فعالیت تمامی سطوح پروازی فرودگاه خرم‌آباد از ساعت ۱۱ امروز

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۶۵۷

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: ساعت دو بامداد امروز محور روستایی دهلیج به خرم‌آباد با حضور وزیر راه و شهرسازی به عنوان مسیر موقت و جایگزین مسیر پلدختر به خرم‌آباد تعیین شده و برای تردد خودروهای امدادی به این منطقه مورد استفاده قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، شهرام آدم‌نژاد معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی در خصوص آخرین وضعیت محور پلدختر به خرم‌آباد که به دلیل بارندگی‌های اخیر استان لرستان مسدود شده بود گفت: با توجه به بارندگی دیروز و انسداد برخی از راه‌های استان به ویژه مسدود شدن محورهای مواصلاتی به شهرستان پلدختر، تمامی عوامل راهداری و مجموعه نیروهای عملیاتی وزارت راه و شهرسازی در استان تلاش کرده و در نهایت موفق به بازگشایی محور موقتی در این منطقه شدند.

وی ادامه داد: ساعت دو بامداد امروز محور روستایی دهلیج به خرم‌آباد با حضور وزیر راه و شهرسازی به عنوان مسیر موقت و جایگزین مسیر پلدختر به خرم‌آباد تعیین شده و برای تردد خودروهای امدادی به این منطقه مورد استفاده قرار گرفت.

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی همچنین با بیان اینکه تمامی سطوح‌های پروازی فرودگاه خرم‌آباد نیز به دلیل شدت بارندگی‌ها دچار آب‌گرفتگی شده است گفت: درحال حاضر برخی از سطوح‌های پروازی آن باز شده و توسط بالگردها مورد استفاده قرار گرفته است.

به گفته آدم‌نژاد، تا ساعت ۱۱ امروز سایر سطوح‌های پروازی فرودگاه باز شده و به صورت عملیاتی فعال خواهند شد.

وی روز گذشته با اشاره به مسدود بودن ۱۵ محور شریانی و ۲۸ محور غیر شریانی در کشور اعلام کرده بود که تا این لحظه محورهای شریانی هراز، چالوس، یاسوج-شیراز، آق‌قلا-گرگان، اهرم-فراشبند، قدیم خرم‌آباد-پلدختر، آزادشهر-شاهرود، ایلام-مهران، خرم‌آباد-کوهدشت، دره‌شهر-پل‌دختر، دورود-ازنا-شازند، حمیل-ایلام، پلدختر-کوهدشت و قدیم تهران-ساوه مسدود هستند.

به گفته این مقام مسئول، همچنین محورهای غیرشریانی اولنگ - شاهرود، شمشک - دیزین، پونل - خلخال، سی‌سخت - پادنا، گنجنامه - تویسرکان، سروآباد - پاوه، وازک - بلده، قدیم بستان - چذابه، چلگرد - صمصامی، آق‌قلا - عطاآباد، بندرترکمن - سه‌راهی یساقی، دیباج - گلوگاه، گمیشان - خواجه نفس و طرود - معلمان نیز مسدود هستند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز