خبرگزاری کار ایران

فراخوان مسابقه مقاله نویسی شخصیت و اندیشه‌های حکیم ابوالقاسم میرفندرسکی منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۴۴۱

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از انتشار فراخوان مسابقه مقاله نویسی شخصیت و اندیشه‌های حکیم ابوالقاسم میرفندرسکی به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامیان منتشر شد.

به گزارش ایلنا، عادله کشمیری (مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان) با اشاره به انتشار فراخوان مسابقه مقاله نویسی شخصیت و اندیشه‌های حکیم ابوالقاسم میرفندرسکی، گفت: اثر مبانی عرفانی میرفندرسکی بر نظام فلسفی وی، اثر پذیری ملاصدرا از تعالیم میرفندرسکی، سیره عملی میرفندرسکی در تربیت طلاب، مناظرات مذهبی میرفندرسکی و مقام ادبی میرفندرسکی و جایگاه شعر و ادب در آثار وی از جمله محورهای این مسابقه مقاله نویسی و همایش استانی است.

وی با اشاره به اینکه مهلت ارسال مقاله ١٠ فروردین ماه ٩٨ است، گفت: درج عنوان مقاله و مشخصات نویسنده به طور کامل، تایپ مقاله در نرم افزار ورد با فونت ١٤ نازنین، رعایت ساختار علمی مقاله نویسی و عدم داشتن سابقه چاپ و انتشار مقاله ارسالی از عمده شرایط مقاله به این همایش استانی است.

این مدیر استانی در خاتمه اظهار کرد: به صاحبان مقالات اول تا سوم این همایش جوایز نقدی اهدا خواهد شد و علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ٣٥٨٨٠٥٦٦ و ٣٥٨٦٢٥١٧ تماس حاصل فرمایند.

این همایش استانی به همت و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و شهرستان رامیان، فرمانداری شهرستان رامیان، بخشداری بخش فندرسک، دفتر امام جمعه شهرستان خان ببین و انجمن آثار و مفاخر شهرستان رامیان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز