خبرگزاری کار ایران

دیدار وزیر ارشاد با همسر شهید آوینی+عکس

asdasd
کد خبر : ۷۲۷۲۲۹

وزیر ارشاد همراه با محسن جوادی معاون امور فرهنگی و حسین انتظامی سرپرست سازمان امور سینمایی عصر امروز با همسر شهید مرتضی آوینی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا، سید عباس صالحی در دیدار با مریم امینی با بیان اینکه شهید آوینی سرمایه‌ یک اجتماعی است، گفت:‌ اگر ارتباط نسلی آن را خوب برقرار نکنیم این شخصیت به تاریخ می‌پیوندد و آثار گذشته‌اش در آینده تاثیری نخواهد داشت. اگرچه همه افکار شهید آوینی برای حال و آینده کافی نیست اما بخشی از همین افکار می‌تواند همچنان اثرگذار باشد و ما را به سمت جلو پیش ببرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی متذکر شد: نگاه خانم امینی به شهید آوینی از یک مکان یادبود فراتر است و به همین دلیل در برای شناساندن شهید آوینی تلاش بسیاری کرده و اینکه کار او مستقل است و وابسته به مجموعه‌ای نیست حائز اهمیت است.

صالحی با اشاره به اشکالاتی که درباره مفاخر و شخصیت‌ها وجود دارد، گفت: وقتی کاری به عنوان وابسته به دولت یا حکومت مطرح می‌شود افراد به سمت سفارشی‌گویی یا سفارشی‌نویسی می‌روند که باعث می‌شود نسل جدید فاصله زیادی با نسل گذشته داشته با آن گفتار ارتباط برقرار نکنند.

صالحی در پایان متذکر شد: البته فضای کاری خانم امینی به شکلی دیگری بوده و روی پای خود ایستاده و کار را پیش برده است.

در این دیدار همسر شهید سید مرتضی آوینی نیز نکاتی را درباره این شهید آوینی و آثار خود ارائه کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز