خبرگزاری کار ایران

شبنم مقدمی در گفت‌گو با ایلنا:

برای بازیگران زن در سینمای ایران نقش‌های با جسارت کم پیش می‌آید

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۴۷۹

شبنم مقدمی گفت: برای یک بازیگر زن در سینمای ایران، شخصیت‌هایی که اجرای آنها جسارت می‌خواهد کم پیش می‌آید ولی من جسارت اجرای این نقش‌ها را دارم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شبنم مقدمی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است که با نقش‌آفرینی شخصیت‌های متفاوت در این سال‌ها بارها تلاش داشته خود را به عنوان بازیگر تئاتر ثابت کند. این بازیگر در تازه‌ترین تجربه کاری خود در فیلم «زهرمار» به کارگردانی جواد رضویان ایفاگر نقش زنی بوده که به نوعی رفتارهای خارج از عرف دارد.

مقدمی درباره نحوه رسیدن به شخصیت‌های مختلف در فیلم‌ها که هر کدام به نوعی متفاوت از شخصیت خودش هستند، به ایلنا گفت: اصولا در نقش‌های که بازی می‌کنم، شبنم مقدمی را به نقش‌ها نزدیک می‌کنم، ولی ممکن است، نیاز باشد که شبنم مقدمی را در نقش حل کنم. این موضوع مختص به شخصیت‌هایی است که خیلی از شخصیت من دور هستند و برای ایفای آنها ناچار می‌شوم که به این صورت عمل کنم. همانند نقشی که در این فیلم بازی کردم.

وی افزود: نقش‌هایی همانند نقشی که در این فیلم بازی کردم، برای یک بازیگر زن در سینمای ایران خیلی کم پیش می‌آید. شخصیت‌هایی که اجرای آنها جسارت می‌خواهد و چون برای من جذاب هستند، جسارت اجرایشان را دارم. شخصیتی که در فیلم زهرمار بازی کردم، خیلی نقش خاصی بود که من جسارت اجرای آن را به خودم باوراندم. همچنین برای پیدا کردن این شخصیت تحقیقات میدانی، خواندن و دیدن لازم بود و من تمام تلاشم خود را کردم.

این بازیگر همچنین درباره تعامل با کارگردان‌های مختلف برای ایفای نقش‌ها توضیح داد: اهل تعامل هستم و معمولا با کارگردان‌هایی کار می‌کنم که اهل تعامل هستند. ممکن است اختلاف نظر پیش بیاید ولی در واقع با کارگردان به یک نتیجه‌ای رسیده و آن نتیجه را اجرا می‌کنم. به اعتقاد بنده اینکه مثل یک دیکته ۱۰۰ درصد نظر کارگردان را اجرا کنیم، درست نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز