خبرگزاری کار ایران

توضیحات همایون غنی‌زاده درباره شباهت فیلم مسخره‌باز با نمایش می‌سی‌سی‌پی/ 4 میلیارد تومان هزینه ساخت فیلم

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۲۵۳

نشست خبری فیلم «مسخره‌باز» با حضور عوامل آن در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نشست خبری فیلم «مسخره‌باز» با حضور  همایون غنی‌زاده (کارگردان)، علی مصفا (تهیه‌کننده)، صابر ابر (بازیگر) سهیل دانش‌اشراقی (طراح صحنه) و برخی دیگر از عوامل فیلم با اجرای احسان کرمی در دومین سانس از چهارمین روز سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر با حضور اهالی رسانه برگزار شد.

علی مصفا (تهیه‌کننده) در ابتدای این نشست اظهار کرد: متاسفیم ازینکه آقای نصیریان در کنار ما نیستند. حتی ما امروز فکر کردیم که به خاطر ایشان در این نشست حضور پیدا نکنیم. ولی باتوجه به قراری که گذاشته بودیم آمدیم. چراکه وقت شناسی را از خود ایشان یاد گرفته‌ایم.

وی همچنین درباره وضعیت اکران و فروش این فیلم گفت: اکران موضوعی است که خود فیلم باید انجام دهد و ما باتوجه به بازخورد خوبی که ازین فیلم گرفتیم، نگرانی برای اکران نداریم. همچنین باید بگویم این کار از لحاظ تولیدی کار سختی بود و بودجه آن نیز ۴ میلیارد تومان بوده است.

همایون غنی‌زاده (کارگردان) نیز در این نشست بیان کرد: بارها در خیالات به این فکر کرده بودم که آقای نصیریان بعد از دیدن فیلم در این جلسه چه خواهد گفت. ولی متاسفانه  این رؤیا محقق نشد. زمان‌هایی هست که شما صاحب چیزی می‌شوید و بعد می‌فهمید که چه نعمتی را دارید. آقای نصیریان دقیقاً همان نعمت هستند.

وی همچنین درباره پیوسته نبودن فیلمنامه اظهار کرد: چندپارگی فیلمنامه را قبول دارم ولی این انتخاب من بوده و امیدوارم آن را دوست داشته باشید.

وی درباره علت ساخت این فیلم نیز گفت: لزوم ساخت فیلم مسخره‌باز همان احساس نیازی است که در تئاترهایی که ساختم احساس کردم و در کارهایی که در آینده می‌سازم هم حس خواهم کرد.

این کارگردان درباره شباهت تئاتر «می‌سی‌سی‌پی» با این فیلم نیز توضیح داد: من تلاش کردم این اثر از آن تئاتر بهتر شود. به نوعی این شباهت‌ها در کارها به عنوان یک دام برای کارگردان است. به هر حال من تلاش کردم تا فیلم به آن تئاتر شباهتی نداشته باشد ولی اگر این اتفاق افتاده، ناخواسته بوده و از ضعف من است. البته به اعتقاد بنده آثار گذشته یک هنرمند سرمایه هنرمند است که شاید گاهی اوقات درست نباشد که او از آن استفاده نکند.

وی همچنین درباره پایان فیلم بیان کرد: طبیعتا تمام تلاش من این بوده که این فیلم جذاب تمام شود ولی اگر این‌طور نبوده شاید من نتوانستم در کار خودم موفق باشم.

غنی‌زاده در بخش پایانی صحبت‌هایش گفت: من ادعای ساخت یک فیلم سمبولیک را ندارم و هیچ‌جا این موضوع را اعلام نکردم.

صابر ابر نیز در این نشست درباره فیلم اکران نشده آشغال‌های دوست داشتنی بیان کرد: من مطمئنم آشغال‌های دوست داشتنی به وقتش در بهترین سینماهای ایران اکران می‌شود و مردم ایران با فیلمی مواجه می‌شوند که برای آن‌ها ساخته شده و برای کسانی که آن را دوست ندارند ساخته نشده است.

وی همچنین درباره علی نصیریان گفت: به نظر من ذهن آقای نصیریان به اندازه‌ای مدرن بوده که گاهی اوقات ترسناک است. ایشان اینقدر دقیق و درست می‌دانستند چه کاری را پذیرفتند که حد نداشت. تا به حال بازیگری تا به این اندازه دقیق ندیده بودم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز