خبرگزاری کار ایران

بهترین‌های حوزه هنری به نمایش گذاشته می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۲۲۰۴۷

منتخب آثار حوزه هنری در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش ایلنا، منتخب آثار حوزه هنری در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته می‌شود. در همین راستا غرفه حوزه هنری با نمایش آثار منتخب از هنرمندان شاخص در نمایشگاه دستاوردهای چهل سال انقلاب اسلامی آغاز به کار کرد.

در این غرفه مجموعه ای از آثار شاخص عرصه تجسمی، کتاب‌ها، نمایه‌هایی از هنرمندان برجسته حوزه هنری در معرض دید عموم قرار گرفته است.

حوزه هنری با دو دستاورد سرمایه انسانی و محصولات تولید شده در این نمایشگاه شرکت کرده است. در زمینه هنرهای تجسمی از میان حدود ۶ هزار اثر تجسمی حوزه، مجموعه‌ای از آثار برجسته آن به نمایش گذاشته شده که مربوط به رشته‌های مختلفی از جمله نقاشی، خط، پوستر و... هستند.

همچنین تصاویری از رویدادها و اتفاقاتی که حوزه هنری متولی آن بوده است مانند شب شعرها، شب خاطره، کارگاه‌های شعر و.. در باغ موزه دفاع مقدس نمایش داده می‌شود.  

نمایشگاه دستاوردهای چهل سال انقلاب اسلامی از ۱۰ تا ۲۲ بهمن ماه با حضور۴۰ سازمان و نهاد مشارکت کننده در محوطه باغ‌موزه دفاع مقدس از ساعت 9 الی 19 در حال برگزاری است. محل این باغ‌موزه، در بزرگراه شهید حقانی، انتهای خیابان سرو، روبروی پارک طالقانی  واقع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز