خبرگزاری کار ایران

سازنده فیلم زندگی مرضیه دباغ مطرح کرد:

متاسفانه به دلیل نورچشمی نبودن، حمایتی از تولید فیلم مرضیه دباغ نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۹۹۵

پناه بر خدا رضایی، کارگردان فیلم سینمایی بانوی مبارز، می‌گوید: هیچ حمایتی از سوی حوزه هنری برای ساخت این فیلم صورت نگرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، متن نامه سرگشاده پناه بر خدا رضایی خطاب به محمد حمزه زاده (مدیرعامل سازمان توسعه سینمایی سوره) به شرح زیر است:

جناب آقای حمزه زاده

مدیرعامل محترم سازمان توسعه سینمایی سوره

با سلام

احتراماً اینجانب پناه برخدا رضایی عضو کانون تهیه‌کنندگان سینمای ایران و تهیه‌کننده سینما، با دریافت بیش از یکصد و سی جایزه ملی و بین‌المللی لازم است نکاتی را محضرتان عرض نمایم.

 با توجه به صرف زمان هشت ساله تحقیقات میدانی، کتابخانه‌ای و تهیه مستند بلند "بانوی مبارز" با حضور زنده‌یاد خانم مرضیه حدیدچی (دباغ) در ایران، سوریه و لبنان و دریافت پروانه ساخت سینمایی فیلمنامه "هم نفس با کوه" به تهیه‌کنندگی اینجانب و نویسندگی آقای محمود اربابی به تاریخ 11 مهر 94 و شماره 93672/94/154 و رضایتنامه کتبی زنده‌یاد خانم دباغ مبنی بر تهیه این پروژه توسط اینجانب و رضایتنامه همسر بزرگوار و خانواده محترم که در جریان می‌باشید این مهم را دنبال کردم.

با توجه به عدم تأیید فیلمنامه مذکور توسط حوزه هنری، با انتخاب تیم جدید نگارش فیلمنامه توسط حوزه هنری، نگارش دوباره متن با حضور مستمر اینجانب در تمام جلسات و حضور افتخاری سرکار خانم رضوانه دباغ، فیلمنامه جدید را با نام "بانوی مبارز" مطابق قرارداد به تاریخ 1 آبان 96 و شماره 20671-6 با دریافت نظرات و اصلاحات از طرف شورای محترم حوزه هنری به پایان رساندیم.

مطابق قرارداد مکتوب اینجانب با حوزه هنری با استناد به ماده 14 همین قرارداد مبنی بر تولید این فیلمنامه و ارائه هزینه برآورد تولید، چرا تولید این پروژه را به تعویق می‌اندازید. مگر شما خدمتگزار ملت نیستید، پس چرا در عمل چنین نیست؟ متاسفانه به دلیل نور چشمی نبودن اینجانب، حمایتی از تولید این پروژه به عمل نمی‌آورید. جناب آقای حمزه زاده اگر شعارتان در حوزه هنری انجام منویات مقام معظم رهبری‌ست، پرواضح است که بانو دباغ حق زیادی بر گردن خیلی از شماها که الان در مسند قدرت هستید داشته و دارند.

شما در قبال این فیلم وظیفه دارید و باید پاسخگوی خون شهدا و خدمات بی‌نظیر مرحومه دباغ به انقلاب باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز