خبرگزاری کار ایران

بزرگداشت بهرام محمدی فر عکاس جنگ در فرهنگسرای شفق

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۷۷۲

بزرگداشت بهرام محمدی فر (عکاس جنگ و دفاع مقدس) در اختتامیه سیزدهمین جشنواره عکس خبری، مطبوعاتی دوربین.نت در فرهنگسرای شفق برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، بهرام محمدی فرد، متولد ۱۳۳۷ در تهران است. شروع عکاسی‌اش به سال ۱۳۵۶ بازمی‌گردد اما پس از انقلاب به عنوان عکاس، کارش را در روزنامه جمهوری اسلامی آغاز کرد. در روزهای جنگ بارها به مناطق عملیاتی سفر کرد و بیشتر عمر عکاسی اش را در جبهه ها گذراند تا عکاسی کند و در قریب به هشتاد درصد عملیات‌ها حضور داشت. دو سال ابتدای جنگ را بیشتر همراه با دکتر مصطفی چمران در ستاد جنگ‌های نامنظم و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گذراند و در عملیات خیبر دچار موج گرفتگی و چندین بار هم شیمیایی شد.

در حادثه طبس جزو اولین عکاسان حاضر در صحنه بود و در جنگ سی و سه روزه لبنان هم به عنوان عکاس حاضر بود.

اختتامیه سیزدهمین جشنواره عکس خبری، مطبوعاتی دوربین.نت جمعه ۲۱ دی ماه ۹۷ با تجلیل از برترین عکاسان خبری، مطبوعاتی سال ۹۶، انتخاب عکس برترسال دوربین.نت، تجلیل از بهرام محمدی فرد و … در فرهنگسرای شفق، واقع در خیابان بوسف آباد، کوچه ۲۱، پارک شفق ساعت ۱۷ الی ۱۹ برگزار می‌شود.

سیزدهمین جشنواره عکس خبری، مطبوعاتی دوربین.نت ۱۱ تا ۲۱ دی ماه ۹۷ با حمایت و همکاری فرهنگسرای سرو، فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند، صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان، شرکت نورنگار و سایت عکاسی در فرهنگسرای سرو برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز