خبرگزاری کار ایران

معرفی پنج ایرلاین برتر دنیا در سال ۲۰۱۸ /لاکچری‌ترین هواپیماهای جهان+عکس

asdasd
کد خبر : ۷۰۹۶۷۲

سایت گردشگری «تریپ ادوایزر» (Trip Advisor) مشخصات پنج ایرلاین برتر دنیا در سال ۲۰۱۸ را شامل سنگاپور، نیوزلند، امارات، ژاپن و تایوان منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهمترین ابزار برای گسترش توریسم در سطح جهان، بکارگیری خطوط هوایی است. در این میان، کشورهای مختلف در حال توسعه نیز، سرمایه‌گذاری گسترده‌ای بر روی صنعت هوانوردی کرده و نسبت به خرید آخرین مدل‌های هواپیماهای جهان نیز اقدام می‌کنند. در میان همسایگان ایران، کشور عربستان از گذشته و به علت سفر معنوی حج و پس از آن، ترکیه، قطر و امارات، نسبت به گسترش زیرساخت‌های فرودگاهی خود مبادرت می‌ورزند. ترکیه کمتر از یک ماه پیش فرودگاه بین‌المللی چند میلیارد دلاری را افتتاح کرد و امارات نیز به دنبال این است که با توسعه شهر فرودگاهی ابوظبی، همه پروازهای شرق به غرب و بالعکس را، مجبور به توقف در این فرودگاه کنند. نکته جالب این است که درآمد ایرلاین‌های امارات و قطر به حدی است که اسپانسرینگ باشگاه‌های بزرگ فوتبال از قبیل بارسلونا، رئال مادرید، چلسی، بایرن مونیخ و آرسنال را نیز بر عهده بگیرند.

سایت گردشگری «تریپ ادوایزر» (Trip Advisor) پنج ایرلاین برتر دنیا در سال ۲۰۱۸ را معرفی کردست کرده‌ایم. براساس گزارش «تریپ ادوایزر» برترین ایرلاین‌های جهان در سال ۲۰۱۸ عبارتند از:

ایرلاین سنگاپور

خطوط هوایی سنگاپور یکی از بزرگترین خطوط هوایی جهان است که در عین حال پرچم کشور خود را نیز حمل می‌کند. چراکه هواپیماهای آن از فرودگاه خود در سنگاپور می‌توانند به بیش از ۶۰ مقصد در ۳۵ کشور که در شش قاره هستند، پرواز کنند. به همین دلیل می‌توان این ایرلاین را یکی از اعضای اتحاد ستارگان معرفی کرد.

این شرکت هواپیمایی همچنین دارای موافقتنامه‌های مربوط به کدخط با حدود ۱۰ شرکت هواپیمایی دیگر است. سنگاپور تمام جت‌های خود را با چند کلاس پروازی سرویس و پیکربندی می‌کند که بیزینس کلاس (Business Class)، فرست کلاس (First Class)، اکونومی کلاس (Economy Class) ازجمله آنها به شمار می‌آیند. سه سالن موجود در هواپیما‌های این ایرلاین برای مسافران حق بیمه را شامل می‌شود و از این جهت تا حدودی از نگرانی‌های پروازی گردشگران کم خواهد کرد. همچنین ۱۵ فرودگاه آن اتاق سیلور کیریس (SilverKris) که یک اقامتگاه ویژه برای استراحت گردشگران است.

به همین دلیل می‌توان گفت که این فرودگاه یکی از بهترین سرویس‌های موجود را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد و از همین جهت در این فهرست رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

معرفی پنج ایرلاین برتر دنیا در سال ۲۰۱۸ /لاکچری‌ترین هواپیماهای جهان+عکس

  ایرلاین نیوزلند

ایرلاین نیوزلند به‌عنوان شرکت هواپیمایی ملی نیوزیلند شناخته می‌شود و از باکیفیت‌ترین خطوط هوایی جهان است. این ایرلاین می‌تواند به بیش از ۲۰ مقصد داخلی و همچنین پورت‌های بین‌المللی در استرالیا، جزایر اقیانوس آرام، آسیا، آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی و انگلستان سفر کند و هیچ توقفی در مسیر نداشته باشد.

شرکت هواپیمایی ملی نیوزیلند نیز عضوی از شبکه ستاره‌ای بوده و تقریبا می‌تواند به هر مقصدی در جهان سفر کند.

معرفی پنج ایرلاین برتر دنیا در سال ۲۰۱۸ /لاکچری‌ترین هواپیماهای جهان+عکس

ایرلاین امارات

رتبه سوم این رده‌بندی مربوط به امارات متحده عربی است که در جهان شهرت بسیار دارد. این ایرلاین بزرگترین شرکت هواپیمایی در خاورمیانه و یکی از دو حامل پرچم کشور است.

هواپیماهای این ایرلاین می‌توانند از مرکز فرودگاه بین‌المللی خود در دبی به بیش از ۱۴۰ مقصد در ۷۸ کشور بدون هیچ توقفی پرواز کنند. بر همین اساس هواپیمای ایرلاین امارات را می‌توان یکی از چند هواپیمایی در جهان به شمار آورد که می‌تواند به شش قاره پرواز کند.

ناوگان هواپیمایی امارات عمدتا از هواپیماهایی با تنظیمات کابین سه طبقه (کلاس اول، کلاس کسب و کار و کلاس اقتصادی) و همچنین برخی از هواپیماهای کلاس دو (کلاس کسب و کار و کلاس اقتصادی) تشکیل شده است.

در داخل کابین کلاس اول این هواپیما، انواع مختلف صندلی وجود دارد که می‌توان ازجمله آنها به سوئیت، تختخواب و صندلی‌های آن اشاره کرد.

معرفی پنج ایرلاین برتر دنیا در سال ۲۰۱۸ /لاکچری‌ترین هواپیماهای جهان+عکس

   ایرلاین ژاپن

بزرگترین شرکت هواپیمایی کشور ژاپن در توکیو مستقر بوده و می‌تواند بدون هیچ توقفی به حدود ۶۰ مقصد داخلی و بیش از ۳۰ مقصد بین‌المللی در آسیا، اروپا، اقیانوسیه، آمریکای شمالی و آمریکای جنوبی سفر کند.

ایرلاین ژاپن بخشی از اتحاد جهانی بوده و دارای توافقات Codehare با حدود ۳۰ خطوط هوایی دیگر است. خطوط هوایی این ایرلاین دارای چهار کلاس خدمات است که کلاس اول، کلاس اجرایی (معادل کلاس کسب و کار)، کلاس اقتصاد حق بیمه، کلاس J (صندلی کلاس اقتصادی با صندلی‌های بزرگتر) و کلاس اقتصادی ازجمله آنها به شمار می‌آید.

ناوگان هواپیمایی ایرلاین ژاپن دارای تنوع بسیار است و از انواع دو کابین، سه کابین و چهار کابین در ناوگان خود بهره می‌برد.

معرفی پنج ایرلاین برتر دنیا در سال ۲۰۱۸ /لاکچری‌ترین هواپیماهای جهان+عکس

 ایرلاین تایوان(EVA Air)

پنجمین رتبه در این فهرست متعلق به ایرلاینی تایوانی بوده که در نزدیکی تایپه واقع شده است. این بزرگترین حامل (مستقل) پرچم تایوان به شمار می‌آید که می‌تواند به حدود ۷۰ مقصد در تایوان و همچنین مکان‌های دیگر آسیا، استرالیا، اروپا و آمریکای شمالی پرواز کند و به نوعی عضو اتحاد ستارگان به شمار می‌آید.

ناوگان هواپیمایی این ایرلاین شامل هواپیماهای پیکربندی شده در هر دو نوع کابین و دو کابین است. همچنین بسته به نوع هواپیما کلاس کسب و کار آن به عنوان کلاس Royal Laurel یا Premium Laurel Class بوده و همچنین کلاس اقتصادی آن در تمام پروازها ارائه می‌شود. همچنین کلاس Elite یک کابین Premium Economy است و کلاس اقتصادی آن در تمام پروازها ارائه می‌شود. EVA Air همچنین دارای یک شرکت تابعه - Uni Air (B۷) است که پروازهای داخلی و منطقه‌ای را نیز انجام می‌دهد.

معرفی پنج ایرلاین برتر دنیا در سال ۲۰۱۸ /لاکچری‌ترین هواپیماهای جهان+عکس

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز