خبرگزاری کار ایران

تمرینات گروه تئاتر مستقل آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۷۰۶۸۹۴

مریم کاظمی سرپرست و کارگردان گروه تئاتر مستقل تمرینات اثری تازه برای گروه سنی کودک و نوجوان را آغاز کرد.

به گزارش ایلنا، مریم کاظمی (سرپرست و کارگردان گروه تئاتر مستقل) تمرینات اثری تازه برای گروه سنی کودک و نوجوان را آغاز کرد. در این نمایش هنرمندانی همچون حسین محب‌اهری، علی فروتن، حمید گلی، مهراد زمانی و حسن همتی ایفای نقش می‌کنند. جواد اعرابی نیز مدیر اجرایی این پروژه نمایشی است.

همچون دیگر آثار این گروه نمایشی طراحی لباس توسط مژگان عیوضی، طراحی و ساخت عروسک‌های نمایشی توسط سهیلا باجلان و طراحی پوستر و بروشور آن توسط پریسا فلاح‌زاده انجام می‌شود. طراحی صحنه این کار را سینا ییلاق‌بیگی بر عهده گرفته است. در گروه کارگردانی سعیده دادگر و شقایق اصلانی همکاری دارند.

مریم کاظمی مجموعه‌ای از پر مخاطب‌ترین آثار نمایشی حوزه تئاتر کودک و نوجوانان را در پرونده کاری دارد. نمایش موزیکال ماه پیشونی آخرین کارگردانی این هنرمند شناخته شده تئاتر در زمینه کودک و نوجوان بود. آثاری همچون غول بزرگ مهربان، شاهزاده خانم بد ترکیب و کلوچه دارچینی از دیگر نمایش‌های موفق گروه تئاتر مستقل با کارگردانی مریم کاظمی بوده است.

گروه تئاتر مستقل علاوه بر تولید و اجرای آثار حرفه‌ای تئاتر ماحصل فعالیت هنرجویان دوره‌های آموزشی خود را نیز به صورت هرساله روی صحنه می‌برد که اجرای نمایش «یک پنجمک» در آخرین جشنواره تئاتر شهر (دوره ششم) با حضور بیش از ۴۰ هنرجو در سه رده سنی شش تا هشت سال، ده تا چهارده سال و چهارده تا هجده سال و با همراهی هفت بازیگر بزرگسال از جمله اجراهای آموزشگاهی این گروه بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز