خبرگزاری کار ایران

ایشیق ۳ با پرونده‌ای درباره مهاجرت منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۵۸۷

سومین شماره دوماهنامه فرهنگی-اجتماعی «ایشیق» با پرونده‌ای درباره «آذربایجان و مساله مهاجرت» به زبان تُرکی آذربایجانی منتشر شد.

به گزارش ایلنا، سومین شماره دوماهنامه فرهنگی-اجتماعی «ایشیق» با پرونده‌ای درباره «آذربایجان و مساله مهاجرت» به زبان تُرکی آذربایجانی و در گستره سراسری منتشر شد.

مجله ایشیق در هر شماره خود به موضوعات فرهنگی و اجتماعی مرتبط با مردم آذربایجان ایران می‌پردازد. دو شماره قبلی این مجله با پرونده‌هایی درباره «آذربایجان و مساله تحصیل» و «قهوه‌خانه‌های آذربایجان» منتشر شده است. همچنین برای کمک به کسانی که خواندن زبان تُرکی آذربایجانی برایشان سخت است، در کنار تمامی مطالب مجله بارکدی برای شنیدن فایل صوتی آن مطلب وجود دارد. علاوه بر این هر شماره مجله ایشیق حاوی ضمیمه‌ای به زبان فارسی نیز هست.

ایشیق به صاحب‌امتیازی و مدیرمسئولی روشن نوروزی منتشر می‌شود و رامیز قلی‌نژاد، سودابه تقی‌زاده زنوز، علی دانشیان، نگار نوروزی، مسعود داوران و ایمان پاک‌نهاد اعضای تحریریه آن را تشکیل می‌دهند. گروه ویراستاری مجله متشکل از ائلدار موغانلی، ناهید شری‌زاد، سودابه تقی‌زاده زنوز و تارلا سلطانوند است و پریسا هاجری و آذین حقیقی عکاسان این دوماهنامه هستند.

دوماهنامه فرهنگی و اجتماعی «ایشیق» را می‌توان از کتابفروشی های منتخب، دکه‌های مطبوعاتی و سایت ishiq.ir تهیه کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز