خبرگزاری کار ایران

تفاهم نامه نظام فنی اجرایی مرمت منعقد شد

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۰۹۸

تفاهم نامه همکاری مشترک برای تهیه نظام فنی اجرایی مرمت کشور میان سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و سازمان برنامه و بودجه کل کشور امضا و منعقد شد.

به گزارش ایلنا، تفاهم نامه همکاری مشترک تهیه نظام فنی اجرایی مرمت کشور بین سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و سازمان برنامه و بودجه کل کشور صبح امروز امضا شد و محمد حسن طالبیان معاون میراث فرهنگی و سید جواد قانع فر رئیس امور نظام فنی و اجرایی مشاورین و پیمانکاران سازمان برنامه و بودجه به نمایندگی از دو سازمان این تفاهم نامه را امضا کردند.

محمدحسن طالبیان (معاون میراث فرهنگی کشور) با اعلام این خبر گفت: طی این تفاهم نامه تشکیل کارگروه‌های فنی و کمیته راهبردی و تامین اعتبار این طرح مورد تفاهم قرار گرفت.

او گفت: ساماندهی پیمانکاران و مشاورین و امور طراحی و نظارت، تدوین ضوابط و دستورالعمل‌ها و آیین نامه‌های مرتبط، مشخصات فنی و اجرایی حوزه میراث فرهنگی، امور مالی و قراردادها، ارتقاء و تعیین صلاحیت عوامل اجرایی و سایر موارد مورد نیاز در حوزه میراث فرهنگی از جمله اهداف این تفاهم نامه است.

معاون میراث فرهنگی کشور همچنین تاکید کرد: دبیرخانه این تفاهم نامه در سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خواهد بود و قرار است جلسات کمیته راهبردی حداقل یک بار در ماه به دبیری مدیر کل حفظ و احیا بناها، بافت‌ها و محوطه‌های تاریخی سازمان برگزار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز