خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

امضای تفاهم‌نامه میان وزارت ارتباطات و شهرداری تهران درجهت تحقق دولت الکترونیک

asdasd
کد خبر : ۶۸۸۳۷۳

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران با اشاره به ارتباط نزدیک شهرداری تهران با وزارت ارتباطات و دولت الکترونیک گفت: اخیرا درخصوص تعاملات شهرداری تهران و وزارت ارتباطات در ارتباط با دولت الکترونیک تفاهم‌نامه‌ای تنظیم شد که به زودی از سوی شهردار و وزیر امضا می‌شود.

محمد فرجود درخصوص کم و کیف اتصال شهرداری تهران به دولت الکترونیک به خبرنگار ایلنا گفت: ما در تعامل با دولت الکترونیک و به‌طور کلی سازمان فناوری اطلاعات و وزارت ارتباطات پیشرو بوده‌ایم. ما هم به ISP وصل شده‌ایم و هم 15 سرویس خود را روی سامانه گذرگاه ملی خدمات دولت (GSP) گذاشته‌ایم. ما جزو اولین سازمان‌هایی بودیم که یکسری از سرویس‌هایمان را از GSP گرفتیم و از سرویس‌های آن استفاده کردیم.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران ادامه داد: از آنجا که ما کاربر جدی GSP هستیم درخصوص یک دسته از باگ‌ها که روی آن وجود دارد، به آنان اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

وی افزود: ما یک نقشه راه برای بقیه سرویس‌ها که روی GSP گذاشته می‌شود، داریم و هر چند وقت یک‌بار دسته‌ای دیگر از سرویس‌ها را آماده می‌کنیم و روی GSP می‌گذاریم.

فرجود با بیان اینکه ما هم با GSP و هم دولت همراه که بستر موبایلی دولت است، خیلی نزدیک هستیم، گفت: ما در این زمینه با دولت به شیوه‌ای باز رفتار می‌کنیم. اعتقاد ما این است که هر سرویسی که در شهرداری ارائه می‌کنیم، می‌تواند روی GSP در اختیار شهروندان و سرویس‌دهندگان قرار گیرد.

مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران تاکید کرد: ارتباط شهرداری تهران با مجموعه وزارت ارتباطات و به‌ویژه سازمان فناوری اطلاعات که متولی بحث دولت الکترونیک است، بسیار نزدیک است و اخیرا باهم تفاهم‌نامه‌ای درخصوص تعاملات بین شهرداری و وزارت ارتباطات که یکی از محورهای کلیدی آن سرویس‌های دولت الکترونیک است، تنظیم کردیم که به زودی توسط شهردار تهران و وزیر ارتباطات امضا می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز