خبرگزاری کار ایران

فصلنامه «نمایش شناخت» متولد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۰۲۰۷۳

آیین رونمایی از شماره نخست فصلنامه «نمایش شناخت» پنجشنبه ۲۲ آذر در سالن مشاهیر مجموعه تئاتر شهر برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، آیین رونمایی از شماره نخست فصلنامه «نمایش شناخت» پنجشنبه ۲۲ آذر راس ساعت ۱۷ در سالن مشاهیر مجموعه تئاتر شهر برگزار خواهد شد.

در آیین رونمایی از این فصلنامه برخی از اساتید برجسته تئاتر از جمله فرهاد ناظرزاده کرمانی، حسین اسماعیلی، مسعود دلخواه، جمشید ملک‌پور و صدرالدین زاهد به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

فصلنامه نمایش شناخت به‌عنوان یکی از معدود نشریات غیر دولتی تئاتر ایران با مدیر مسئولی و سردبیری نظر احمدی است که با رویکردی تخصصی به تئاتر و مسائل پیرامون آن می‌پردازد.

در شماره نخست «نمایش شناخت» مطالب متنوعی از پژوهشگران و اساتید ایرانی شاغل در تئاتر داخل و خارج کشور از جمله هلن اولیایی‌نیا، فرشته وزیری‌نسب، منصور خلج، صدر‌الدین زاهد، مازیار اولیایی، رضا سرور و... به چشم می‌خورد. این شماره همچنین حاوی دو پرونده، ویژه تئاتر سیاسی و تئاتر در مهاجرت است.

از دیگر مطالب این نشریه می‌توان به درج بخش‌هایی از جلد دوم کتاب تاریخ اجتماعی- سیاسی تئاتر ایران نوشته زنده‌یاد مجید فلاح‌زاده اشاره کرد که پس از بیست سال از چاپ نخستین جلد از این کتاب علمی و پژوهشی به انتشار رسیده است.

شرکت در این مراسم برای کلیه علاقه‌مندان به مطبوعات و تئاتر آزاد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز