خبرگزاری کار ایران

شرم در خانواده و نقش آن در بروز اعتیاد موضوع «کام شیرین» می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۹۹۲۸۱

برنامه «کام شیرین» چهارشنبه 14 آذر ساعت 14:00 با حضور رضا ناظری به موضوع شرم در خانواده و نقش آن در بروز اعتیاد می‌پردازد.

به گزارش ایلنا، فصل چهارم برنامه «کام شیرین» با مشارکت ستاد مبارزه با مواد مخدر به موضوع اعتیاد در خانواده و اجتماع می‌پردازد و سعی شده در حوزه پیشگیری از اعتیاد به علل گرایش به این معضل و آسیب اجتماعی پرداخته شده و تلاش شود تا به وسیله مهارت آموزی و آگاهی رسانی در بستر خانواده در پیشگیری از این معضل گام‌هایی عملی برداشته شود.

«کام شیرین» در فصل سوم خود به موضوعات تحکیم خانواده و فضای مجازی می‌پرداخت. همچنین این برنامه در فصل دوم به فرزندآوری، والدگری و تحکیم خانواده نظر داشت و فصل اول آن نیز ازدواج و بحران‌های خانواده نظیر طلاق را به عنوان محور خود در نظر گرفته بود. مجید محمودی مظفر، امیر اسماعیل زیارتی، مژده منادی و رضا ناظری از جمله کارشناسانی هستند که در این برنامه حضور دارند.

بخشی از عوامل این مجموعه عبارتند از کارگردان بخش‌های نمایشی: حمید رضا غفار زاده، بازیگران: سیاوش ناظم، پدرام زمانی، یگانه معموریان، مهیار اسلامی، سعید بحرالعلوم، نساء فرهادی، تینا تقی پور  و نویسنده: محمد نداف.

 «کام شیرین» کاری است از گروه خانواده به تهیه‌کنندگی مرتضی یعقوبی و اجرای ثریا به ناکار که از یکشنبه تا چهارشنبه ساعت 14:00 روانه آنتن می‌شود و بازپخش آن ساعت 23:30 خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز