خبرگزاری کار ایران

«هیچ­کس این زن را نمی‌شناسد» رونمایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۸۳۰

آیین رونمایی از رمان «هیچ­کس این زن را نمی‌شناسد» سه‌شنبه ۱۳ آذر، ساعت ۱۷، در یک‌صد و هفتمین نشست تخصصی زرین قلم در فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، آیین رونمایی از رمان «هیچ­کس این زن را نمی­‌شناسد» اثر ندا رسولی به همت فرهنگسرای رسانه و مشارکت انتشارات نیستان برگزار می­‌شود.

رمان «هیچ‌کس این زن را نمی‌شناسد» در  بستر تاریخی و در حاشیه اشغال شهر اردبیل توسط نیروهای متفقین روسیه می‌گذرد. داستان با دستمایه قرار دادن اتفاقات این رویداد تاریخی در این شهر سعی دارد تصویری از مواجهه مردم این منتطقه با چنین رویدادی را به تصویر بکشد.

قهرمان این داستان نوجوانی است که در شهر اردبیل و در خانواده‌ای سنتی زندگی می‌کند و در یک نانوایی که صاحبش یک روس است زندگی می‌کند و مدتی است دل در گرو دخترکی ناشناس نیز دارد. اما آغاز اشغال شهر توسط نیروهای روس برای او ماجراهای تازه‌ای را به همراه می‌آورد و او را به وادی تازه‌ای هدایت می‌کند.

در این آیین رونمایی، نویسنده اثر و مرجان شیرمحمدی، حامد عنقا و مجید قیصری حضور دارند و زهیر یاری کتابخوانی را به عهده خواهد داشت. اجرای برنامه توسط اسماعیل باستانی و اجرای موسیقی به عهده ولی‌الله نوروزی خواهد بود.

آیین رونمایی از رمان «هیچ­کس این زن را نمی­‌شناسد» سه شنبه ۱۳ آذر ، ساعت ۱۷، طی یکصد و هفتمین نشست تخصصی زرین قلم در فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان جهت حضور در این برنامه می‌توانند به نشانی پاسداران، خیابان شهید گل نبی، خیابان شهید ناطق نوری، میدان قبا، فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز