خبرگزاری کار ایران

معاون مناطق بیست و دومین جشنواره تئاتر دانشگاهی منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۶۷۸

دبیر بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی با ابلاغ حکمی معاون مناطق این دوره از جشنواره را منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، امین مختاری (دبیر بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی) با صدور حکمی مجتبی جدی را به عنوان معاون مناطق این دوره منصوب کرد.

در متن حکم مختاری به جدی آمده است:

«نظر به شایستگی، تعهد و تجربه‌های ارزشمند جنابعالی در عرصه تئاتر دانشگاهی، به موجب این حکم به عنوان معاون مناطق بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود با شناسایی ظرفیت‌ها و زیر ساخت‌های اجرایی استان‌های کشور و همچنین ارتباط ویژه آن معاونت با تشکل‌های دانشجویی، زمینه اعتلا و ارتقای تئاتر دانشگاهی در سراسر ایران‌زمین فراهم شود.

امید است در سایه ایزد منان و همراهی و همدلی نمایندگان کانون‌ها و انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه‌های کشور و بهره‌مندی از این ظرفیت‌ها، در انجام وظایف محوله موفق باشید.»

مجتبی جدی دانشجوی کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر دانشگاه تربیت مدرس است. از جمله فعالیت‌های اجرایی وی می‌توان به عضویت در ستاد برگزاری و هیات انتخاب آثار جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان از سال ۹۱ تا کنون، عضویت در هیات مدیره خانه تئاتر کاشان، عضویت در شورای مرکزی کانون تئاتر دانشگاه تربیت مدرس، دبیری کانون تئاتر دانشگاه تربیت معلم سبزوار، دبیری کانون تئاتر مرکز آموزش عالی میراث فرهنگی تهران و معاونت اجرایی مرکز تئاتر مولوی اشاره کرد.

جدی همچنین کارگردانی نمایش‌های متعددی را برعهده داشته و کارگردان برگزیده پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران نیز بوده است.

بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران به دبیری امین مختاری پنجم تا چهاردهم اردیبهشت سال ۱۳۹۸ به همت اداره‌کل فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در بخش‌های مختلف الف: مناطق «تئاتر صحنه» و ب: سراسری و بین‌المللی «تئاتر صحنه»، «تجربه‌های اجرا»، «نمایشنامه‌نویسی (جایزه اکبر رادی)، «پژوهش (جایزه فرهاد ناظرزاده کرمانی)»، «ترجمه نمایشنامه»، «عکس، پوستر و تیزر»، «غیر رقابتی»، «کارگاه‌ها و درس گفتارها»، «مدرسان»، «جشنواره جشنواره‌ها» و «پایان‌نامه‌های برگزیده» ویژه دانشجویان و فارغ‌التحصیلان برگزار خواهد شد. بخش «تئاتر صحنه» مناطق نیز نیمه اول اسفند سال ۱۳۹۷ میزبان هنرمندان فعال عرصه تئاتر دانشگاهی خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز