خبرگزاری کار ایران

بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، به کار خود پایان داد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۸۱۹

در این مراسم که استاندار همدان و مدیران استانی و شهرستانی همدان نیز حضور داشتند، از برگزیدگان جشنواره تجلیل شد.

ایلنا: بیستمین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر کودک و نوجوان، ظهر امروز با حضور معاون هنری وزیر ارشاد به پایان رسید.
به گزارش ایلنا، در این مراسم که استاندار همدان و مدیران استانی و شهرستانی همدان نیز حضور داشتند، از برگزیدگان جشنواره تجلیل شد.
شهرام کرمی در آئین پایانی بیستمین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر کودک و نوجوان، با تأکید بر اینکه نگاه فرهنگی شهردار همدان تأثیرگذار بود، گفت: از همه مدیران ارشاد استان همدان و معاونان وی که کمال همکاری را برای برگزاری جشنواره داشتند، تشکر می‌کنیم.
دبیر بیستمین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر کودک و نوجوان با بیان اینکه جشنواره تئا‌تر کودک تنها جشنواره با ویژگی حرفه‌ای است، اظهار داشت: برنامه‌ریزی انجام شده برای این جشنواره مناسب مخاطب بود و بعد از جشنواره تئا‌تر فجر این جشنواره پرسابقه‌ترین جشنواره تئا‌تر کشور است.
وی در ادامه با بیان اینکه روزانه ۱۵ هزار نفر نمایش‌های جشنواره تئا‌تر کودک و نوجوان را تماشا کردند، اضافه کرد: جشنواره تئا‌تر کودک و نوجوان یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای کشور و زادگاه آن پایتخت تاریخ و تمدن ایران است.
کرمی در پایان از کاستی‌های این جشنواره عذرخواهی کرد و گفت: امیدواریم در سال‌های آتی همدان با رفع ضعف‌ها میزبان این جشنواره بین‌المللی باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز