خبرگزاری کار ایران

چهار میلیارد ریال صنایع دستی استان سمنان به فروش رفت

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۰۹۷

سرپرست معاونت صنایع‌دستی استان سمنان گفت: چهار میلیارد ریال صنایع‌دستی استان سمنان در دو روز گذشته به فروش رفت.

به گزارش ایلنا، همایون جورابلو (سرپرست معاونت صنایع‌دستی استان سمنان) با اشاره به فروش چهار میلیارد ریال صنایع دستی گفت: در مرحله دوم بازدید شرکت استارتاپ صنایع دستی از استان سمنان، چهار میلیارد ریال صنایع دستی استان سمنان به فروش رفت.

وی گفت: در مرحله نخست، پنج میلیارد ریال صنایع دستی استان سمنان به فروش رفت و این روند ادامه دارد.

جورابلو افزود: با بهره‌گیری از روش‌های جدید بازاریابی و توافق اداره میراث فرهنگی استان سمنان با یکی از استارتاپ‌های موفق صنایع دستی، زمینه فروش انبوه صنایع دستی استان سمنان فراهم شده و بخش مهمی از دغدغه فروش هنرمندان تامین شده است.

وی با بیان اینکه تولیدات هنرمندان صنایع‌دستی استان سمنان از حجم قابل توجهی برخوردار است، افزود: پیش از این بخشی از تولیدات هنرمندان استان در بازارهای داخلی و خارجی با واسطه به فروش می‌رسید، اما همواره حجم تولیدات بیش از میزان فروش بود.

وی افزود: فروش محصولات صنایع‌دستی در قطارها، ایجاد فضاهای ثابت در محورهای اصلی استان جهت عرضه و فروش صنایع دستی، فروش اینترنتی محصولات به ویژه استفاده از ظرفیت استارتاپ‌ها از جمله راهکارهای جدید فروش صنایع دستی استان است که توسط معاونت صنایع دستی این اداره کل در حال انجام است.

سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان گفت: رویکرد جدید معاونت صنایع دستی این اداره کل توسعه بازار، افزایش فروش محصولات و متناسب سازی عرضه و تقاضا در این حوزه است.

بیش از  چهار هزار و ۵۰۰ هنرمند صنایع دستی در استان سمنان در ۵۲ رشته صنایع دستی مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز