خبرگزاری کار ایران

رئیس گروه آموزش صنایع دستی سازمان صنایع دستی کشورخبر داد:

برگزاری دوره‌های آموزشی ارتقای مهارت هنرمندان صنایع دستی کشور در سمنان

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۹۵۵

رئیس گروه آموزش معاونت صنایع دستی سازمان میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور از برگزاری دوره های آموزشی ارتقای مهارت هنرمندان صنایع دستی کشور خبر داد.

رئیس گروه آموزش معاونت صنایع دستی سازمان میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، از برگزاری دوره‌های آموزشی ارتقای مهارت هنرمندان صنایع دستی کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط ‌عمومی اداره کل میراث‌ فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان، فرهاد فلاح گفت: اجرای این دوره‌ها تاکنون در سه استان کرمانشاه، آذربایجان شرقی و سیستان و بلوچستان آغاز شده و سمنان نیز به عنوان چهارمین استان کشور میزبان برگزاری این دوره‌ها خواهد بود.

وی، با بیان اینکه پیش از این تمرکز برگزاری دوره‌های آموزشی در حوزه صنایع دستی، بر آموزش صنایع دستی به مردم بود، افزود: این آموزش‌ها چندان منجر به اشتغالزایی نمی‌شود و بر این اساس رویکرد آموزشی معاونت صنایع دستی سازمان، ارائه آموزش‌های مهارتی به هنرمندان صنایع دستی است.

فلاح، با تاکید بر افزایش مهارت هنرمندان صنایع دستی، اظهار داشت: برای ارائه آموزش‌های مهارتی به هنرمندان، یک پکیج آموزشی با پنج پودمان طراحی شده است که در هر پودمان شش درس ارائه می‌شود.

وی، با بیان اینکه در این دوره‌های آموزشی ۳۰ عنوان درسی ارائه می‌شود، گفت: این طرح امسال به صورت آزمایشی اجرا می‌شود و در دوره‌های بعدی کامل تر خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز