خبرگزاری کار ایران

چهارشنبه هفته جاری؛

جشنواره آداب، رسوم و بازی های محلی روستای چاشم برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۵۱۰

جشنواره آداب، رسوم و بازی های محلی روستای چاشم چهارشنبه هفته جاری(یک روز پس از عید سعید فطر) برگزار خواهد شد / این جشنواره از ساعت ۹ صبح شروع و تا عصر ادامه خواهد داشت و حضور عموم مردم در این جشنواره آزاد خواهد بود.

ایلنا - سمنان: جشنواره آداب، رسوم و بازی های محلی روستای چاشم چهارشنبه هفته جاری(یک روز پس از عید سعید فطر) برگزار خواهد شد

به گزارش ایلنا از سمنان، جعفری پور دهیار روستای چاشم گفت: روستاها شاهرگ حیاتی در هر جامعه ای بوده و حفظ و نکوداشت فرهنگ روستاها امری ضروری جهت بقای روستاها می باشد.

وی افزود: در همین راستا به پاس بزرگداشت آداب، رسوم و بازی های محلی و آئینی روستای چاشم، در ششمین سال متوالی، جشنواره آداب، رسوم و بازی های محلی روستای چاشم روز هشتم مرداد ماه توسط دهیاری و شورای اسلامی و گروه های مردمی سطح روستا، در روستای چاشم برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این جشنواره با محوریت چهل بازی و چهل آیین برگزار خواهد شد و شامل برنامه های متنوعی از جمله موسیقی آیینی، موسیقی محلی، بازی های محلی و برنامه های متنوع دیگری می باشد که روزی شاد و مفرح را ایجاد خواهد کرد همچنین غرفه هایی شامل لبنیات، غذاهای محلی، و صنایع دستی در این جشنواره برپا خواهد شد.

جعفری پور در پایان افزود: این جشنواره از ساعت ۹ صبح شروع و تا عصر ادامه خواهد داشت و حضور عموم مردم در این جشنواره آزاد خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز