خبرگزاری کار ایران

آغاز پیش‌فروش بلیت‌های نمایش جدید هادی مرزبان/«خدایگان» در سالن اصلی تالار مولوی تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۶۳۳

آغاز پیش‌فروش بلیت‌های «آهسته با گل سرخ» نمایش جدید هادی مرزبان از امروز و تمدید نمایش «خدایگان» به کارگردانی رحمت امینی تا جمعه (۴ آبان) دو خبر از تازه‌هایی تئاتر است.

به گزارش ایلنا، پیش فروش بلیت‌های نمایش «آهسته با گل سرخ» به‌کارگردانی هادی مرزبان از امروز آغاز شد و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

«آهسته با گل سرخ» تازه‌ترین اثر هادی مرزبان به قلم اکبر رادی با نقش آفرینی حبیب اسماعیلی، محمد حاتمی، میترا حجار، سام قریبیان و فریبا کوثری همچنین بازیگران نوجوان: سروش میرزایی و پویا محمدخانی از ابتدای آبان در سالن سنگلج روی صحنه خواهد رفت.

مرزبان پیش از این بر اساس نمایشنامه‌های اکبر رادی آثار موفقی چون «تانگوی تخم مرغ داغ»، «ملودی شهر بارانی»، «هاملت با سالاد فصل» و... روی صحنه برده بود که با استقبال خوب تماشاگران مواجه شد.

«خدایگان» در سالن اصلی تالار مولوی تمدید شد

اجرای نمایش خدایگان به کارگردانی رحمت امینی تا جمعه ۴ آبان تمدید شد.

نمایش خدایگان اثر متفاوت وودی آلن باترجمه شهرام زرگر که قرار بود تا ۳۰ مهر در سالن اصلی مولوی بر صحنه باشد، با توجه به استقبال تماشاگران، تا جمعه به اجرای خود ادامه می‌دهد.

علاقه‌مندان برای دیدن نمایش «خدایگان» که هر روز در ساعت ۲۰ به صحنه می‌رود، می‌توانند به مرکز تئاتر مولوی دانشگاه تهران به آدرس خیابان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، جنب باشگاه دانشجویان، مرکز تئاتر مولوی مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز