خبرگزاری کار ایران

میزبانی سروش صحت از آتیلا پسیانی/فراستی در برنامه کتاب‌باز

asdasd
کد خبر : ۶۷۹۸۴۵

سروش صحت میزبان آتیلا پسیانی در برنامه «کتاب باز» می‌شود.

به گزارش ایلنا، امشب سروش صحت ساعت ۲۰ در برنامه «کتاب‌باز» میزبان آتیلا پسیانی بازیگر سینما و تلویزیون می‌شود.

«کتاب‌باز» در فصل سوم مانند فصل‌های گذشته با محوریت کتاب و مطالعه در دکور جدید که طراحی آن را فواد صفاریان‌پور برعهده داشته، کار خود را آغاز کرده است. همچنین بخش‌های جدیدی به صورت ثابت و هفتگی به عنوان بخش‌های پایانی به برنامه اضافه شده‌اند که رشید کاکاوند، مجتبی شکوری، احسان رضایی و مسعود فراستی اجرای آن‌ها را برعهده دارند.

اولین قسمت از برنامه «کتاب‌باز» به زنده یاد صادق صندوقی تقدیم می‌شود. صندوقی از پیشکسوتان حوزه تصویرگری کتاب‌های درسی و همچنین آثار کودک و نوجوان بود که فصل گذشته در این برنامه حضور داشت.

مسابقه «قصه‌گویی» با همکاری کانون پرورش فکری در ۲ بخش ویدئو‌های ۹۰ ثانیه‌ای و قصه‌های مکتوب و کوتاه که توسط مردم و شرکت‌کنندگان ارسال می‌شود، از جمله بخش‌های جدیدی است که در فصل سوم به «کتاب‌باز» اضافه شده است.

گفت‌وگو با میهمانان از حوزه‌های گوناگون، آیتم‌های مختلف اعم از متن‌خوانی، سوژه‌های مختلف و مربوط به حوزه کتاب، بخش کودک از دیگر قسمت‌هایی است که در این فصل شاهد آن‌ها خواهیم بود.

«کتاب‌باز» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدرضا رضاییان و اجرای سروش صحت شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۰ از شبکه نسیم پخش می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز