خبرگزاری کار ایران

معرفی هیات انتخاب دو بخش خیابانی و خردسال جشنواره تئاتر کودک و نوجوان

asdasd
کد خبر : ۶۷۵۱۷۴

هیات انتخاب دو بخش مسابقه تئاتر خیابانی و مسابقه تئاتر خردسال جشنواره تئاتر کودک و نوجوان معرفی شدند.

به گزارش ایلنا، آثار مسابقه تئاتر خیابانی توسط فاتح بادپروا، مهدی قلعه و مزدک مهیمنی و آثار مسابقه تئاتر خردسال توسط علی اکبر قاضی نظام، نوشین بیگلریان و رضا عبدالعلی‌زاده انتخاب خواهند شد.

آثار رسیده به بخش مسابقه تئاتر خیابانی توسط هیات انتخاب سه نفره متشکل از فاتح بادپروا، مهدی قلعه و مزدک مهیمنی مورد بررسی و انتخاب قرار خواهند گرفت.

فاتح بادپروا نویسنده و کارگردان تئاتر که دبیری جشنواره تئاتر خیابانی مریوان را در پرونده کاری دارد، مهدی قلعه کارگردان شناخته شده تئاتر کودک و مزدک مهیمنی نویسنده و کارگردان تئاتر کودک و نوجوان با پایان مهلت دریافت لوح فشرده نمایش‌ها، ارزیابی آثار را آغاز می‌کنند.

علی‌اکبر قاضی‌نظام، نوشین بیگلریان و رضا عبدالعلی‌زاده نیز اعضا هیات انتخاب بخش مسابقه تئاتر خردسال را تشکیل می‌دهند.

علی‌اکبر قاضی‌نظام فیلمنامه‌نویس و نمایشنامه‌نویس و عضو شورای طرح و برنامه گروه کودک و نوجوان صدا و سیما که داوری چندین مسابقه و جشنواره نمایشنامه‌نویسی را بر عهده داشته است به همراه نوشین بیگلریان نویسنده و کارگردان تئاتر کودک و نوجوان و رضا عبدالعلی‌زاده نمایشنامه‌نویس، کارگردان و بازیگر تئاتر و یکی از اعضا شورای کتاب کودک انتخاب آثار این بخش را انجام می‌دهند.

مطابق فراخوان مهلت دریافت لوح فشرده طرح‌های برگزیده بخش‌های تئاتر خردسال و خیابانی امروز ۱۰ مهر ۱۳۹۷ به پایان می‌رسد و نتیجه ارزیابی آثار تا پایان مهر اعلام خواهد شد.

بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان ۲۹ آبان تا ۴ آذر ۱۳۹۷ با میزبانی استان همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز