خبرگزاری کار ایران

آمار مخاطبان نمایش‌های «او» و «شازده کوچولو»

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۳۹۲

نمایش‌های «او» با ۱ هزار و ۸۱۳ مخاطب و «شازده کوچولو» با ۳ هزار ۵۰۳ مخاطب به اجرای عمومی خود در تماشاخانه ایرانشهر پایان دادند.

به گزارش ایلنا، نمایش‌های «او» به کارگردانی آرش دادگر با ۱ هزار و ۸۱۳ مخاطب و «شازده کوچولو» به کارگردانی مصطفی قربان‌پور با ۳ هزار ۵۰۳ مخاطب به اجرای عمومی خود در تماشاخانه ایرانشهر پایان دادند.

نمایش‌های «شازده کوچولو» و «او» که به ترتیب از ۲۹ مرداد و ۸ شهریور در ساعت‌های ۱۹ و ۲۱  اجرای عمومی خود را در سالن‌های ناظرزاده و سمندریان تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرده بودند، شامگاه یکشنبه ۲۵ شهریور به کار خود در این مجموعه پایان دادند.

نمایش «او» به کارگردانی آرش دادگر در ۳۱ اجرای خود پذیرای ۱ هزار و ۸۱۳ مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، ۴۷۱ مخاطب با بلیت‌های ۴۵ هزار تومانی، ۷۳۶ مخاطب با بلیت‌های ۳۰ و ۳۵  هزار تومانی و ۴۸۵ مخاطب با بلیت‌های ۲۰ و ۲۵ به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد ۴۶۵ مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.

طبق این آمار، فروش نمایش «او» طی ۳۱ اجرا مبلغ ۴۷ میلیون و ۴۳۷ هزار تومان بوده است.

نمایش «شازده کوچولو» به کارگردانی مصطفی قربان‌پور نیز در ۲۷ اجرای خود پذیرای ۳ هزار و ۵۰۳ مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، ۲۵۵۵ مخاطب با بلیت‌های ۵۰ و ۴۰  هزار تومانی، ۴۵۸ مخاطب با بلیت ۳۵ و ۳۰  هزار تومانی و ۸۵ مخاطب نیر با بلیت‌های ۲۵ و ۲۰ هزار تومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد ۴۰۵ مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.

طبق این آمار، فروش نمایش «شازده کوچولو» طی ۲۷ اجرا مبلغ ۱۲۵میلیون و ۱۵۱ هزار تومان بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز