خبرگزاری کار ایران

«تا هفت‌خانه آن ورتر» در شهرکتاب‌های سراسر ایران

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۹۷۲

اثر جدید صابر ابر کارگردان، نویسنده و بازیگر تئاتر و سینما با نام «تا هفت خانه آن‌ورتر» که به تازگی منتشر شده است از سه‌شنبه ۲۰ شهریور، همزمان در شهرکتاب‌های سراسر ایران به فروش می‌رسد.

به گزارش ایلنا، تمامی این کتاب‌ها توسط این هنرمند امضا شده و این اثر تنها در شهرکتاب‌ها به‌طور انحصاری قابل دسترس است.

هم‌چنین مراسمی با حضور «صابر ابر» به بهانه انتشار «تا هفت خانه آن‌ور تر»  دوشنبه ۱۹ شهریور در شهرکتاب مرکزی ساعت ۱۹: ۰۰ برگزار می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند در این مراسم شرکت کنند.

«تا هفت خانه آن‌ورتر» که بر اساس طرح مشترک صابر ابر و آرش صادقی اجرا شده، به روایت زندگی مادربزرگ‌هایی از گوشه و کنار ایران و با تأکید بر آشپزی ایرانی می‌پردازد. برای این پروژه ۱۰۰ مادربزرگ از اقوام مختلف ایرانی و شهرهای گوناگون، برای آشپزی و معرفی یک غذای بومی انتخاب شدند. اما آشپزی تنها هدف این پروژه نبوده؛ بلکه بهانه‌ای برای پرداختن به فرهنگ، آداب و رسوم اصیل خانواده‌های ایرانی و پاسداشت مقام مادربزرگ بوده است. از میان ۱۰۰ مادربزرگی که تصاویرشان ثبت و ضبط شد، روایت ۲۰ نفر در فیلم‌هایی مستقل و به صورت سریالی به نمایش در خواهد آمد. در این فیلم‌ها، گفت‌وگوهایی با مادربزرگ‌ها هنگام طبخ غذا صورت گرفته و در کنار آشپزی، درباره خانه و کاشانه، علایق، سلایق، خاطرات و عواطفشان نیز صحبت‌هایی به میان آمده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز