خبرگزاری کار ایران

محسن کیایی در گفت‌وگو با برنامه من و شما عنوان کرد:

چون برادرم کارگردان است حق کسی را نخوردم/گران نیستم به اندازه دستمزد می‌گیرم

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۱۸۰

محسن کیایی در دومین قسمت از برنامه من و شما در فصل سوم میهمان آرش ظلی پور؛ مجری این برنامه بود. کیایی بعد از صحبت کردن درباره دوران کودکی‌اش از علاقه شدید خود به تلویزیون در آن دوران گفت.

به گزارش ایلنا، محسن کیایی در دومین قسمت از برنامه من و شما در فصل سوم میهمان آرش ظلی پور؛ مجری این برنامه بود. کیایی بعد از صحبت کردن درباره دوران کودکی‌اش از علاقه شدید خود به تلویزیون در آن دوران گفت.

ظلی ‌پور از کیایی پرسید که چرا با وجود این علاقه چند سالی ست که در تلویزیون کار نمی‌کند. کیایی در پاسخ ضمن گلایه از مدیریت‌ها از یک همکاری جدید خبر داد و گفت: به تازگی یک فیلمنامه برای شبکه یک در سى قسمت نوشتم که کمدى ست و احمد زالى هم تهیه کننده آن است. هنوز مشخص نیست که در آن بازی می‌کنم یا نه؟

گلایه کیایی از نحوه مدیریت‌ها در تلویزیون

او ادامه داد: من از تلویزیون فاصله نگرفتم اما یک چیزی باید آدم را براى کار کردن ترغیب کند . وقتى یک فیلمنامه می‌نویسى و بعد با هفت‌خوان رستم مواجه می‌شوى‌دلسرد می‌شوی ؛ از تعداد نظرات بالا تا ممیزى‌هاى زیاد! اینقدر نظر اعمال می‌شود که دیگر متن شبیه آن چیزى که اولش بود نیست.

ظلی پور با تاکید براینکه می‌توان با ایده‌های خوب برنامه‌های خوب ساخت نظر کیایی را درباره اجرای همبازی در ساخت ایران ۲ پرسید. کیایی درباره «برنده باش» عنوان کرد: من مسابقه برنده باش را ندیدم فقط بخش‌هایی از آن را در فضای مجازی دیدم و تا وقتی نتوانم قسمت کاملی را ببینم نمی‌توانم درباره اجرای گلزار نظر بدهم. رضا گلزار یک ایده‌آل هایی دارد که برای رسیدن به آن تلاش کرده و به خیلی از آنها هم رسیده، او مستحق جایگاهی است که در آن هست! به نظر من آدم و رفیق خوب و با معرفت و بسیار دوست داشتنی ست.

محسن کیایی برنامه «تب تاب» را اجرا نمی‌کند

وی در پاسخ به سوال ظلی‌پور مبنی براینکه بالاخره اجرای برنامه «تب تاب» را برعهده می‌گیرد یا نه گفت: نمی‌دانم چرا در هفته چند پیشنهاد برای اجرا دارم؟ معمولا همه پیشنهادات اجرا را رد می‌کنم اما درباره تب تاب باید بگویم که هم عباس اختری از جمله کسانی است که سالها کار کرده و هم مریم جلالی را خوب می‌شناسم برای همین صحبت‌هایی باهم کردیم اما من دغدغه اجرا ندارم و باید اعلام کنم که من برنامه «تب تاب» را اجرا نخواهم کرد.

برای ازدواج به میزان طرفدارانم فکر نمی‌کردم

کیایی که در سن ۲۱ سالگی ازدواج کرده است درباره این تصمیم گفت: من هرتصمیمی که فکر کنم درست است را عملی می‌کنم. در دوران جوانی فکر می‌کردم ازدواج درست است و برای همین در سن پایین ازدواج کردم و اصلا به اینکه طرفدارانم کم می‌شوند فکر نکردم و برایم مسئله مهمی نبود.

من حق کسی را نخوردم که برادرم کارگردان است

او در بخش دیگری از صحبت هایش درباره بازیگر شدنش عنوان کرد: یک چیزی را برای اولین بار می‌گویم خیلی‌ها فکر می‌کنند من به خاطر اینکه برادرم کارگردان است بازیگر شدم و هیچ تخصصی در این زمینه نداشتم و حق همه را خوردم. نمی‌دانند که من از سال ۷۷ تئاتر کار‌می‌کنم و  ۱۱ جایزه در تئاتر داشتم که درحوزه های مختلف کارگردانی، بازیگری و متن دریافت کردم. درس این رشته را خواندم ، کلاس‌های بازیگری کارنامه و ورک شاپ‌های مختلف رفتم و گروه های تئاتری خوب از جمله گروه محمد رحمانیان کار کردم تا اینکه بالاخره توانستم با این تجربیات جلوی دوربین بروم یعنی اگر مصطفی هم کارگردان نبود من تمام تلاشم را می‌کردم تا یک روزی به چیزی که می‌خواهم برسم.

گران نیستم، به اندازه پول میگیرم

بازیگر لانه زنبور درباره شائبه اینکه بازیگری گران محسوب می‌شود بیان کرد: من گران نیستم به اندازه نقشی که می‌خواهم بازی کنم پول میگیرم. ما کارمان خیلی سخت است اما آدمها از بیرون نگاه می‌کنند و فکر می‌کنند خیلی کار ساده ای است درحالی که به شدت استرس دارد.

او به مصدومیت زانوی پایش در جوانی اشاره کرد و گفت: «من دوست داشتم هم بازیگر باشم و هم فوتبالیست» و با خنده اضافه کرد: رویای من پژمان جمشیدی بود!

برای بازی در ماجرای نیمروز ۱ هم پیشنهاد داشتم

ظلی پور از محسن کیایی صراحتا پرسید که آیا صحت دارد که از بازی در فیلم ماجرای نیمروز ۲ انصراف داده و بعد دوباره به گروه برگشته است. کیایی با رد این موضوع عنوان کرد: من انصراف ندادم جالب است بدانید که من برای بازی در ماجرای نیمروز ۱ هم پیشنهاد داشتم اما چون سر یک کار دیگر بودم نمی‌توانستم بروم. برای ماجرای نیمروز ۲ که پیشنهاد شد خیلی خوشحال شدم و البته خوشحال‌تر شدم که در ماجرای نیمروز ۱ بازی نکردم چون آن نقش در قسمت یک با این نقشی که الان پیشنهاد شده متفاوت است.

ظلی پور با اشاره به این خبر درگوشی که عنوان شده کیایی با پیامک ازین پروژه انصراف داده و حتی با دو بازیگر دیگر هم برای جایگزینی وی صحبت شده صحت این موضوع را جویا شد که کیایی در پاسخ  گفت: نه این اتفاق نیفتاده و این شیطنت است و کار کسانی که فضا را ملتهب می‌کنند چون به هرحال مهدویان کارگردانی است که خیلی ها دوست دارند با او کار کنند.

ماجراهای شباهت با محمدعلیزاده

در بخش دیگر این برنامه مجری من و شما از شباهت این بازیگر با محمد علیزاده، خواننده ، گفت که کیایی با تایید این نظر اظهار داشت: من و محمد سال‌ها پیش با هم‌ تئاتر کار کردیم و او آن زمان‌ها می‌خواست خواننده شود و من هم بازیگر. ما هردو کرجی هستیم و از سال‌ها پیش با هم رفیق بودیم و خیلی‌ها در این سالها مرا با او اشتباه می‌گیرند.

سیرابی خوردن در قبال لو ندادن دستمزد

در بخش پایانی برنامه برای اولین بار در تلویزیون مسابقه جرات -حقیقت با نام «توفیق اجباری» اجرایی شد و محسن کیایی در پاسخ به یکی از سؤال‌ها که از صدا و سبک کدام خواننده بدش می‌آید نام «علیشمس» را برد و گفت: کلی از آهنگ‌ها را خراب کرده و اصلا در سلیقه من نیست و نمی‌دانم چرا اصلا این آدم می‌خواند و قطعه‌ها را خراب می‌کند.

وی که حاضر نشد دستمزدش را اعلام کند در مقابل راضی به خوردن یکی از غذاهایی که از آن متنفر است یعنی «سیرابی» شد. همچنین در برابر پاسخ ندادن به یک سوال دیگر با تیم من و شما قرار گذاشت تا به یک آسایشگاه سالمندان سر بزند.

«من و شما» به تهیه کنندگى هادى قندى ، اجراى آرش ظلى پور و سردبیرى دنیا خمامى جمعه‌ها به صورت زنده ساعت ١٤ و بازپخش آن شنبه ها ساعت ۲۳ از شبکه شما به صورت زنده پخش می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز