خبرگزاری کار ایران

بازدید مدیرعامل خانه کتاب از کتابفروشی‌های عضو طرح تابستانه کتاب ۹۷

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۵۰۶

مدیرعامل موسسه خانه کتاب همزمان با نهمین دوره طرح‌های اعطای یارانه نشر از طریق کتابفروشی‌ها با عنوان «تابستانه کتاب۹۷» از کتابفروشی‌های عضو این طرح بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، نیکنام حسینی پور، مدیرعامل موسسه خانه کتاب امروز همزمان با آغاز طرح «تابستانه کتاب ۹۷» به‌منظور بررسی چگونگی اجرای طرح تابستانه کتاب از کتابفروشی‌های ترنجستان سروش بازدید کرد.

حسینی‌پور در این بازدید به تفاوت یارانه خرید کتاب‌های تالیفی در مقایسه با کتاب‌های ترجمه اشاره کرد و گفت: کتاب‌های تالیفی بر کتاب‌های ترجمه ارجعیت دارد. این تفاوت ۱۰ درصدی تلنگری برای توجه بیشتر به نویسندگان و مولفان ایرانی است تا در آنها برای تالیف کتاب‌های با کیفیت انگیزه ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: یکی از فعالیت‌های موسسه خانه کتاب حمایت از اهالی قلم است که با حمایت از آثار تالیفی به صورت غیرمستقیم این هدف محقق می‌شود.

مدیرعامل موسسه خانه کتاب در ادامه این بازدید در کتابسرای تندیس و کتابفروشی فرهنگ حاضر شد و از نزدیک در مورد طرح تابستانه کتاب ۹۷ با  مسئولان این کتابفروشی‌ها  درباره مدت زمان اجرای طرح، میزان یارانه اختصاص یافته به کتابفروشی‌ها، روند ثبت خرید کتاب و... گفتگو کرد.

حسینی پور در این بازدید با استفاده از طرح تابستانه کتاب ۹۷ کتاب‌های خود را خریداری کرد.

نهمین دوره طرح‌های اعطای یارانه نشر از طریق کتابفروشی‌ها با عنوان (تابستانه کتاب۹۷)  با شعار «دانش گستری با حمایت از تالیف ایرانی» از سه شنبه ۳۰ مردادماه در کتابفروشی‌های عضو طرح در سراسر کشور آغاز می‌شود و به مدت ۷ روز در تهران و ۱۰ روز در سایر شهرها ادامه خواهد داشت. در این طرح، کتاب‌های تالیفی با یارانه  ۲۵درصد و کتاب‌های ترجمه با یارانه ۱۵درصد عرضه می‌شوند.

اسامی کتابفروشی‌های عضو طرح تابستانه کتاب ۹۷ در سایت http://tabestaneh.ketab.ir  قابل مشاهده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز