خبرگزاری کار ایران

توضیح دفتر موسیقی برای رفع ابهامات کنسرت خیابانی همایون شجریان

asdasd
کد خبر : ۶۵۶۳۹۱

دفتر موسیقی امروز، سه شنبه 23/5/97 نامه‌ای برای معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ارسال و تقاضا کرده است مدیریت یکی از اماکن مذکور (مکان‌های پیشنهادی برای کنسرت خیابانی همایون شجریان)، به شکل رسمی و مکتوب اعلام آمادگی کند تا انجام فرایند قانونی صدور مجوز امکانپذیر باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در پی واکنش حجت نظری (عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران) به صحبت‌های علی ترابی (مدیرکل دفتر موسیقی) در مورد سرانجام کنسرت خیابانی همایون شجریان، روابط عمومی این دفتر توضیحاتی را در این خصوص ارائه داد.

در متن این خبر آمده است: نظر به ایجاد ابهاماتی در خصوص برپایی کنسرت مردمی توسط هنرمند ارجمند جناب آقای همایون شجریان، دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توضیحاتی را ارائه کرد.

بنابراین توضیحات، صدور مجوز برگزاری کلیه کنسرت‌های کوچک و بزرگ مستلزم تامین سه شرط لازم است که در درجه اول تقاضای مدیر سالن یا مکان برگزاری و در درجه دوم اعلام آمادگی سرپرست گروه و سپس ارائه محتوای موسیقایی آثار قابل اجرا در کنسرت است که در مورد اجرای مذکور، جناب آقای شجریان علاوه بر اعلام آمادگی، عنوان قطعات مورد نظر خود را نیز اعلام کرده و حتی پیشنهاد مکان برگزاری را هم مطرح کرده است.

براین مبنا و با توجه به اینکه تا این لحظه پیشنهاد مکتوبی از سوی هیچ یک از مدیران اجرایی در شهرداری تهران به دفتر موسیقی ارائه نشده است، در تاریخ سه شنبه 23/5/97 نامه‌ای برای معاونت محترم امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ارسال و تقاضا شد تا چنانچه مراتب مورد تایید شهرداری تهران هست، توسط مدیریت یکی از اماکن مذکور، به شکل رسمی و مکتوب اعلام آمادگی شود تا انجام فرایند قانونی صدور مجوز امکانپذیر باشد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز